Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En van harte welkom voor de nieuwe volgers!
 Ik twijfel nog behoorlijk, voor een merrie heb ik wel enkele namen van steden op een lijstje maar nog niet dé naam. Ik zie hier nu wel een leuke staat voorbij komen als naam voor een merrie.  

Doordeweeks zie ik mijn zwartjes alleen in het donker, niets aan zo die donkere dagen..

Ja, de tijd vliegt. Ik was niet van plan om zo'n vroeg veulen te fokken, maar het drachtig worden ging bij het eerste veulen best lastig (3 cycli nodig), dus ik dacht gelijk in april maar te beginnen voor de zekerheid... In één keer drachtig dit keer. 

Maar wie het leuk vindt om mee te doen, deel je gok maar:

En ja, lang leve chocolade.  

Rio is trouwens twee dagen na de uitgerekende datum geboren.
 Het is steeds erg donker en in de bak vooral verschrikkelijk nat, waardoor het grondwerk op een lager pitje staat dan gehoopt. Ik ben wel bezig met hem aan allerlei dingen laten wennen in de loods, vanalles aan zijn lijf boeit hem totaal niet maar dingen in zijn nabije omgeving vindt hij nog wel spannend. Daarom ga ik nu bijvoorbeeld regelmatig op een krukje staan naast hem, dat had best even tijd nodig voor hij dat niet meer spannend vond, maar op hem leunen/beetje hangen vindt 'ie dan weer helemaal geen probleem. Ook naast hem huppen/springen kan nu zonder dat hij spanning opbouwt, dus van dit soort basisdingetjes hoop ik straks vruchten te kunnen plukken.