Bedankt allemaal, ik ben zo blij met haar
Na 9 jaar (!) eindelijk weer een merrie en dan ook nog uit Mishrikah, wat een cadeautje.
Ze zijn begin van de middag even kort buiten geweest, dus hier een paar droogfoto's. Misschien dat ze zo ook nog even naar buiten gaan, maar moet even kijken of de buren nog steeds zo druk in de tuin bezig zijn, want dan wordt Mishrikah er niet blij van. Ze vind het prima in haar eigen coconnetje op stal.
Naam ga ik nog even rustig over nadenken, ik ben zo blij met deze kleine dame

Mishrikah is zo trots 

En ja, dan Nadjarah nog, hele benen zitten onder de melk, maar lekt niet echt door. Ze staat ook al de hele dag rustig op het land. Ik heb vanavond eerst eigenlijk nog een afspraak, dus hoop dat ze pas na middernacht gaat, maar we gaan het zien. Heb iemand die haar tot die tijd sowieso in de gaten houdt, en als het echt spannend wordt ben ik maar een paar minuten weg, dus dat scheelt.
Knolselder schreef:Ging je nu dit jaar terug de fillyplus gebruiken? Ik meen vet bij iemand gelezen te hebben, maar weet niet meer bij wie. Leuk om al zolang samen in DBT te zitten en je nu eindelijk je merrieveulen te zien krijgen!
Ja, ik vind dat ook leuk, zoveel mensen die je toch 'kent', omdat je al jaren samen in het DBT zit.
Ik heb dit jaar bij Aleeyah Fillyplus gebruikt. Zowel Rakizah als Mishrikah zullen met diepvries gedekt worden en daar zijn de potjes die ik heb niet geschikt voor. Zit nu alleen wel even te twijfelen om toch nog potjes voor diepvries te bestellen, voor Mishrikah, want schijnbaar helpt het haha. Ik geloof er nog steeds niet echt is hoor, maar toch, mijn eerst merrie in 9 jaar en dat met Fillyplus. En de dekking die ik voor Mishrikah heb, dat is echt een eenmalige mogelijkheid om met die hengst te kunnen dekken, dus dan zou een merrie wel extra leuk zijn.