Winnie geniet er alleszins wel van dat ze al op zwangerschapsverlof mag bij de hoogzwangere dames 1 en al rust. Ze moesten natuurlijk net aan de drollen gaan liggen Quinn begint ook al goed aan haar uier. Ze is 302 dagen.
Laatst bijgewerkt door Knolselder op 01-03-23 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Goh hetgeen er in zat moet er misschien wel uitkomen. Ik ga zo een berichtje sturen naar DA of er nog nieuws is, al zou ze le dan wel contacteren denk ik. En ineens zeggen dat ze nog verliest.
Ik heb die belofte bewust alleen gemaakt tegenover mijn allereerste pony en die is nu bijna 2 jaar geleden na 24j samen gestorven.
Ik vind dat ook inderdaad wel het grote nadeel aan fokken. En natuurlijk zijn er paardjes waar je meer of minder persoonlijk toe aangetrokken wordt, maar ik heb het er de laatste tijd ook moeilijker mee in mijn hoofd. Maar het ene kan niet zonder het andere helaas.
Ik volg ook weer, beetje laat, maar heb het topic nu pas gevonden. Ik duim dat Winnie het gewoon netjes binnen houdt voorlopig!
Knolselder
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-23 12:29
Leuk dat je er ook weer bent Mer!
Quinn haar uiertje groeit wat, dat geeft goede hoop dat ze dit jaar hopelijk geen monsterdracht gaat doen
Poppy is dan ongeveer even ver, maar dat uiertje stelt niets voor. Ik heb ze wel even een Brazillian wax gegeven, want met dat mammoethaar was het al een zoektocht om het te vinden. Ook heeft ze wat last van mestwater, dus haar billen ineens wat mee geschoren.
In de swab van Winnie is wel 1 bacterie uit gekomen, maar te zwak om op kweek te zetten. We blijven dus voortdoen met de medicatie die we hebben. Ze blijft wel vuil verliezen. Maar DA zei dat dat normaal is. Er zit veel vuil tussen baarmoeder en placenta, wat mij zorgen baart, en dat moet er allemaal uit via een kleine baarmoedermond. Dus dat zou normaal zijn.
Ik heb er zelf geen goed oog in. Droomde vannacht dat ze het veulen veel te prematuur kreeg en ik maar wrijven en wrijven om er meer leven in de krijgen. Het was bont, heel dun vachtje nog maar. En toen ging de wekker om haar medicijnen te gaan geven.
Ik snap dat je hier onrustig van slaapt na al die ellende van de afgelopen jaren is dit niet echt heel fijn..... Ik blijf duimen voor Winnie.
jolandje
Geplaatst: 04-03-23 17:15
quinn maakt er al een beetje werk van, fijn is dat hihi wat poppy laat zien, zie ik hier ook bij mijn dames , theezakjes ik duim nog even mee voor winnie, heb goede hoop dat het goed gaat hoor
lukka63
Geplaatst: 04-03-23 18:29
Ik lees altijd stilletjes mee,maar wil nu toch even reageren. Ik snap helemaal je gevoel van wanhoop,maar probeer toch vertrouwen te hebben veel vaker gaat het goed! Ik duim voor jullie.