Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
een spinnetje
Het was een fanatieke spin die midden voor het beeld steeds een web ging breien. En daarna rondjes ging draaien
Hier waren zijn pootjes inderdaad niet heel zichtbaar
En ik ben bang voor spinnen, dus elke keer dat ik de camera opende, schrok ik me een hoedje
Ze houdt het dus nog mooi binnen. Nu overdag dus wel even dekentje om, binnen dan weer lekker af. Uier nog rustig 
Als het wel te koud is voor het veulen wordt het eerst alleen stal en binnenbak, en ga ik dan naar de winkel en haal dekentje op
dat is inderdaad perfect, ze zal vast daarop wachten
En ze heeft vanochtend heel langzaam haar hooi opgegeten, hoefde niet eens lunch te geven, want ontbijt was niet op. Dus kleine veranderingen. Ze was gisteren een aangespoelde walvis
Kreeg een berichtje van een vriendin die ook de camera volgt, wil je even kijken? Dus camera open, maar dit was gewoon diepe slaap

Het uier is niet meer theezak, maar kan zeker nog veel voller. Ze is het niet van plan
Mijn Maine Coon is 20 februari uitgerekend van haar nestje en ik dacht eerst, komt dat mooi na elkaar, maar nu zul je zien dat die straks nog eerder is
Of tegelijk