O haha, sorry! Het was een fanatieke spin die midden voor het beeld steeds een web ging breien. En daarna rondjes ging draaien Hier waren zijn pootjes inderdaad niet heel zichtbaar En ik ben bang voor spinnen, dus elke keer dat ik de camera opende, schrok ik me een hoedje
Wat is het koud zeg! Ze houdt het dus nog mooi binnen. Nu overdag dus wel even dekentje om, binnen dan weer lekker af. Uier nog rustig
Mendi
Geplaatst: 08-02-23 15:56
Laat het nog maar even lekker warm binnen zitten! Hoewel het prachtig weer is is het wel wat koud voor een pasgeborene. Heb je wel een dekentje liggen voor het geval dat?
Pandora2
Geplaatst: 10-02-23 16:20
Ooohhh...a little spider Nee, was niet te zien hier op de laptop.
Volgende week 12 graden, droog en windstil. Prima moment om de wereld te verkennen denk ik zo
Vernon
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-23 18:46
Mendi, ik heb nog geen dekentje klaarliggen. Ik hoop dat het veulen de Fell pony vacht erft haha Als het wel te koud is voor het veulen wordt het eerst alleen stal en binnenbak, en ga ik dan naar de winkel en haal dekentje op
Pandora2, Oeh die temperatuur klinkt goed dat is inderdaad perfect, ze zal vast daarop wachten
Inmiddels begint uier iets meer vorm te krijgen. Dus het gaat vooruit En ze heeft vanochtend heel langzaam haar hooi opgegeten, hoefde niet eens lunch te geven, want ontbijt was niet op. Dus kleine veranderingen. Ze was gisteren een aangespoelde walvis Kreeg een berichtje van een vriendin die ook de camera volgt, wil je even kijken? Dus camera open, maar dit was gewoon diepe slaap
O jeetje, een balletje wat bijna tot ontploffing komt. Sterkte met de laatste loodjes...
Vernon
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-23 17:25
Had iemand het over bal op pootjes?
Ze vind het weer blijkbaar nog niet mooi weer genoeg Het uier is niet meer theezak, maar kan zeker nog veel voller. Ze is het niet van plan Mijn Maine Coon is 20 februari uitgerekend van haar nestje en ik dacht eerst, komt dat mooi na elkaar, maar nu zul je zien dat die straks nog eerder is Of tegelijk