Wat een lange nacht Gisteren middag rond 16u had ze al een flink dikke uier, achter helemaal slap en witte melk. Aan haar manier van doen leek ze wel heel snel te willen bevallen. Mooi niet dus. gelukkig met 2 ah waken want vriendin haar merrie zou ook wel snachts gaan.
Ze heeft het tot kwart voor 4 vol gehouden. Zonder echt onrustig te worden gaan liggen en persen. 1 voetje lag wat terug maar ging al bij al vrij vlot! Kleine meid is ook een pittig ding Donna had 18cm canon bone, dit dametje 21! Dit betekend dat ze een 90cm zal worden. Muis geeft wel altijd veulens met gigantisch veel benen.
dat is een techniek om de volwassen grootte te meten. Dit doen ze veel bij minipaarden. Je meet dat de dag van de geboorte, liefst pas geboren zelfs.
Die 21 cm deel je door 2.54 maal 4 en ik doe +2 omdat dit correcter is. Ze zou dus eindmaat 35inch zitten. een 88cm eindmaat. Donna had 18cm canonbone en zou dus 30,3inch worden. een kleine 77cm dus
ik volg ook nog even snel mee voor de laatste twee merries!
Luna2006
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-23 13:44
Leuk dat je volgt! Wel nog maar eentje
Kleine Dina van muis is zo'n leuk lief veulentje Alles is leuk en interessant volgens haar.
Tja Sun die doet op zijn sun's.... Uier is vol, staat volledig onder spanning maar niets te testen. Benieuwd wanneer die wilt gaan bevallen..
En dan moet het moeilijkste nog gaan komen. Maar 1 veulentje kan blijven dit jaar. Hoe ga ik toch ooit moeten kiezen tussen die 3? Ben nu al helemaal om op mijn 2 meisjes
sassycas
Geplaatst: 03-05-23 18:26
Sorry off-topic, maar is dat een kangal/anatolische herder?