Prachtige foto's ook weer van WD
En jeetje Wild is wel snel mager geworden.
Mijn merrie is dan 15 jaar maar rond en bol met een veulen van bijna 6 maanden aan de voet. Ik ben ook benieuwd naar Odilia of je al kijkers hebt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn merrie is dan 15 jaar maar rond en bol met een veulen van bijna 6 maanden aan de voet.

, maar duidelijk dat ze groeien. Liezella vindt ik echt al huge, maar dik is ze niet. Je ziet soms net nog haar ribben. 

knappe paarden heb je toch. Foto van WD is heel gaaf zal al wat op FB voorbij komen. 
niet heftig, maar heel duidelijk wat zijn ruimte was. De andere twee veulens hadden gelijk respect voor hem. Iets wat ik echt niet verwacht had, maar wel blij mee ben. Ook was hij de grootste van de veulens. Nu mag hij lekker spelen en opgroeien. Tussendoor zal ik hem opzoeken en jullie op de hoogte houden.

wellicht hengstenkeuring?
En tsja valk heeft wel een doelgroep zeker omdat hij ook goed kan lopen. Ik hoop straks ook nog
zou ze dan toch zelf al een beetje gespeend hebben? Wel heel fijn, ik bouw het voer nu sneller op. Deze week wil ik haar nog scheren. Kijken of we misschien nog een wedstrijdje kunnen meepakken voordat ze te dik wordt 

Sis en Rosareina 

is na het spenen goed aangekomen. Nog iets dun op de bovenlijn, maar dat komt helemaal goed.