Als ik ook een gokje mag wagen dan zeg ik 8 mei, zwartbonte merrie, in ieder geval met zwarte staart
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Dit is ook een Booster veulen overigens.
Dus de fotos doen haar buik eigenlijk geen eer aan. Als ze ontspannen staat zie je het veel beter.
Veearts vond het wel grappig een merrie met hengstentanden, zag hij niet vaak. Kheb 1 merrie gekend die ze ook had, die was ook dominanter. Maar kan bij Yula niet zeggen dat dat het geval is gelukkig. 

Ik heb haar even lekker uitgebreid gepoetst, dat kon ze wel waarderen
De kleine was ook mega actief weer, dat wordt nog wat als die ook zo actief is buiten de baarmoeder
Yula zit terug beter in dr vel, ze is goed bijgekomen en ook actiever. Wel merk ik dat ze last heeft van het wisselen want een appel bijten had ze moeite mee
Ze heeft net 1 tand verloren, er is een nieuwe aan het komen en de andere tand staat los. Blij als ze eenmaal weer gewisseld is.

dr buik groeit erg hard momenteel vind ik. Ze draagt wel hoog vind ik 

ik heb vandaag wel de grootste losse plukken er vanaf gehaald maar een grondige poetsbeurt kan ze wel weer gebruiken. Nu zie je het baby buikje heel goed van voren af 

. De ingang bij deze weide is ook wat modderig maar na een aantal meter is het mooi droog en fijne grasjes
Ze vonden het wel leuk om een sprintje te trekken

Groovy vond ik ook nog wel leuk. 
) . Nog een 14tal dagen en dan komt ze op stal onder de camera zodat ze kan wennen en we haar gedrag kunnen leren kennen. Dan zal ik ook meer updates beginnen posten 

Nu heb ik Yula tv 
Ook haar uier groeit rustig aan een beetje. Nog 7 dagen tot veilig
morgen eens lekker uitgebreid poetsen. Dat is wel nodig met dat verharen

. Wat een knappe mama to be