Ik volg ook in stilte mee.. grote Poow fan hier en jou kids .. geweldig!
jolandje
Geplaatst: 14-07-22 17:16
oh wat leuk ilse, ik volg ook mee, knappe hengst heb je uitgezocht als alles goed gaat verwachten wij volgend jaar twee veulentjes , zo leuk
Arianaaaa
Geplaatst: 14-07-22 17:20
Hier nog een Poow fan! Ik volg ook mee
LvdO
Geplaatst: 22-07-22 15:44
FoxTinka schreef:
Ahh ik ben ook al fan van poow Ik vind Spoowk wel een goeie
Ik vind dit een werkelijk fantastische naam! Spoowk kan voor zowel hengst als merrie
Calice
Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-22 11:14
Wat leuk dat zoveel mensen volgen .
Haha ik vind Spoowk ook wel mooi gevonden.
floripori17 schreef:
Gefeliciteerd Ik vraag mij af hoe de zaadafname van zo'n kleintje verloopt... Hebben ze dan een hele kleine dekbok?
Op haar site maak ik een beetje op dat ze het via een fantoom merrie als via een echte merrie om te springen opvangen.
Verder is er natuurlijk nog niet zo veel spectaculairs te melden . Het gaat goed met haar, ze is vrolijk, actief en wil vooral veeeeel knuffelen. Normaal vond ze aandacht al fijn maar nu eist ze het echt op . Vooral kriebelen bij haar uier en navel vind ze nu helemaal het einde, dus dat houd ik er maar in. Kan altijd nog van pas komen .
Niet zo veel te vertellen maar alles gaat zijn gangetje hier , ze is volgende week 100 dagen drachtig. Verder zit ze prima in haar vel. Met die warmte doen we niet al te gek, gisteren even gelongeerd en vandaag lekker een uurtje gewandeld.
Ik volg ook met heel veel plezier, net zoals je andere volg topic over Poow. Zo leuk dat er een veulentje van haar komt, zij is ZO hard de droom die ik had om mijn kinderen te laten opgroeien met een pony Enkel jammer dat we nu nog zolang moeten wachten
Calice
Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-22 15:40
Wat een lieve woorden Xanthippe, dankjewel! .
Een kleine update . Vandaag de laatste scan gehad. Ze is nu bijna 16 weken drachtig. Alles zag er super uit, sterk kloppend hartje, ruggetje, ribbetjes enz gezien. Heel bewegelijk veulen die regelmatig een koprol maakte dus de da en ik hebben er erg om gelachen . En ook mooi beeld gehad .