Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilsje87 schreef:Ooo wat spannend! Ben heel benieuwd wat ze dit jaar heb gebakken.. waar hoop je zelf op?
Tinniie schreef:Ilsje87 schreef:Ooo wat spannend! Ben heel benieuwd wat ze dit jaar heb gebakken.. waar hoop je zelf op?
Ik hoop heel erg op een mooi merrietje waar ik vooral ook een hele goede klik mee heb..
Het is momenteel allemaal wat zwaar met de paarden. Baby erbij, m’n man is nu zelfstandige en heeft eigenlijk geen tijd meer voor de paarden, ikzelf zit met een dubbele hernia…
Dus we willen/moeten dit jaar wat gaan minderen.
Daarom zou ik zo graag een leuk merrieveulentje hebben om aan te houden, waar ik dan hopelijk over 3 jaar terug wat meer tijd voor zal hebben..
Voor Satinka, Jade en Arany gaan we dan waarschijnlijk op zoek naar een geweldige nieuwe thuis gaan…. Het is allemaal nog vaag en moeilijk, Jade en Arany zijn al 13 jaar bij ons hè….
Vooral Jade is ook nog een heel erg twijfelgeval, ik heb haar 13 jaar geleden als 4 maanden oud veulentje gekocht, het ligt dus heel moeilijk.. dus zij misschien dan toch blijven met satinka’s merrieveulen (hopelijk)… tijd zal het zeggen…