Hier vooral veel onrustige nachten en een propvol uier. Geen hars of kegelen of net wat. Dag 330 vandaag. Stand van de uier, tja hetzelfde
kyrkelover
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-22 08:49
We hebben wat hars en op benen en uier wat verdwaalde opgedroogde melk die je op de foto niet kunt zien. Vannacht was ze gewoon zielig. Kon nog geen 5 min rustig slapen. Als ze zelfde beeld volgt als vorig jaar hebben we over een paar uur flink druppende melk. Maarja durf er dit jaar niks meer van te zeggen.
Hahaha nee idd! Alles aan het afwerken/perfectioneren!
kyrkelover
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-22 18:26
Ze is nog steeds rond en gezond. Alles is er klaar voor. Iedere ochtend wel wat opgedroogde melk aan de benen, maaaar.. Het laatste stukje blijft uit. Geen hars meer of kegelen of melk druppels etc. Haar rechter tepel lijkt zich ook aan het vullen. Afwachten dus, meer zit er niet in. Afgelopen 2 nachten daardoor wel meer kunnen slapen haha.
En een naam, tja nog steeds niks bedacht.
De dame in kwestie:
Hier kun je haar slappe banden ook heel goed zien. Van die mooie ronde billen van vorige maand is niks meer over.
10 april:
Laatst bijgewerkt door kyrkelover op 11-05-22 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Engelse naam met een betekenis. De andere namen die ik in het verleden verzonnen heb: Royal Symphony Risky Dream Hidden Treasure Dare to Dream
Om je een idee te geven.
Anoniem
Geplaatst: 11-05-22 22:12
Ahh, ze is er wel klaar mee, he. Treasure Hunter (roepnaam Hunter) voor een hengstje? Hopen dat ze niet samen gaten gaan graven
Ik hoop voor je dat ie gauw komt, dit zal inderdaad wel slopend zijn, al die gebroken nachten!
kyrkelover
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-22 08:45
Liggen wil/kan ze bijna niet meer. Uier staat al dagen strak gespannen en is pijnlijk. Ik meet dan ook geen ph want mag er niet aankomen. Ze is het meer dan zat. Tja op dit punt zitten we nu al ruim 2 weken. Wanneer het door zet, tijd zal het leren.
Uier gister avond om 11.30 toen ik haar binnen ging zetten.
Vannacht heeft ze overigens helemaal niet meer gelegen en gister nacht maar zeer kort. Ik hoop voor haar dus niet dat dit nog lang aan houdt. En voor mij ook niet, want die wekker om het uur is behoorlijk zwaar naast 40u werken haha.