Dan zitten we al weer op dag 335

Veulentje zit nog veilig bij mama in de buik en stelt ons geduld op de proef. Het komt als het er klaar voor is, maar als ik het aan mijn slaapgebrek vraag is dat wel klaar voor weer een volle nacht doorslapen

Merk wel dat ze nu veel kortere dutjes doet ipv de hele lange van eerst. Ook ligt ze eindelijk overdag op de wei ook iets, al is dat niet meer dan twee keer een kwartiertje.
Gisteren haar heerlijk even gewassen en fatsoenlijk gemaakt, je kan het veulentje toch niet laten kennismaken met een vieze moeder

Zo heel af en toe komen er nog wat pasjes draf of galop voorbij tot ze beseft dit kan ik helemaal niet meer..

Verder is Nora het vooral zat en ze gaat ook steeds meer wijdbeens lopen. Uier..tja

Nog steeds kunnen ze een heel stuk voller. Wat wel vreemd is, waar je normaal vaak hoort dat het juist terug loopt na een dag buiten is het bij Nora andersom. In de avond is het juist voller. Op de foto is dat misschien minder goed te zien, maar wel echt te voelen. Mijn gevoel zegt eigenlijk dat ze met het uier niet zo veel tekenen zal geven maar opeens vol schiet tijdens de bevalling. Maar dat is ook maar een eigen gevoel
Ochtend

Avond

Foto's zijn van gisteren, ik had vandaag wel het idee dat haar buik wel veranderd was van vorm, slanker. Ik heb eerder gehad bij een merrie dat ik dat ook heel duidelijk zag en die avond mochten we het veulen verwelkomen. Maar misschien wil ik het ook wel zien
Wat een prachtige veulens Laureas! Vooral dat hoofdje van de merrie

Wauw, dat is echt prachtig!