Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mukkes schreef:Schadows17 schreef:interessante arabo-fries! Hoeveel arabier zit erin? best veel geloof ikDie van mijn maar rond de 18 en lijkt ook fel op een fries.
De moeder was een fries en de vader een bruine arabier! Ze heeft dus de meeste genen van papa mee gekregen kwa karakter is ze ook echt een arabier, en met rijden een pittig ding, en een eigen willetje. Ik wil dus graag iets rustiger en meegaander fokken. Ben benieuwd hoe het uitpakt.
Avalanche schreef:mukkes schreef:
De moeder was een fries en de vader een bruine arabier! Ze heeft dus de meeste genen van papa mee gekregen kwa karakter is ze ook echt een arabier, en met rijden een pittig ding, en een eigen willetje. Ik wil dus graag iets rustiger en meegaander fokken. Ben benieuwd hoe het uitpakt.
Als de ouders een Arabier en een Fries zijn heeft ze van allebei evenveel meegekregen![]()
Het ene gen kan wel dominant zijn over het andere, maar ik zie er ook wel heel veel fries in hoor.
Ik ben benieuwd wat het wordt
kiki1976 schreef:Kijk dat gaat de goede kant op.
Bij mijn merrie had ik ook de strips. En idd onder de 6 betekende hier idd binnen 24 uur een veulen
Melissa1996 schreef:Dit betekend vaak dat er wat gaat rommelen door dag heen. Wellicht vanmiddag wat onrust als je merrie wat laat zien. En in de nacht of ochtend wel een veulen. Hij is er laag genoeg voor!
Van onder naar boven, ochtend, middag en n paar uur voor het veulen.
[ [url=m/YILZMl.jpg]Afbeelding[/url] ]