Dan was ik verwend met altijd merries zonder haar daar
Poosje81
Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-22 15:16
Op dag 316 nog alles rustig, vooral veel eten!
Inmiddels is het weer hier prima en zijn de voorspellingen nog beter Nou is hier ook wel wat water gevallen maar gelukkig bij lange na niet zoveel als in NL.
Orange
Geplaatst: 22-02-22 15:25
Leuk ik volg mee, zo op het laatste moment.
Poosje81
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-22 10:42
Dag 321 inmiddels!
Blij dat ze over de 320 heen is! En denk dat nog wel eventjes gaat duren
Poosje81
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-22 16:52
Uier groeit langzaam maar zeker.
En ze geniet van dr extra hapjes die ze nu krijgt.
Ja en natuurlijk net begeeft het buitenlicht het, als je toch graag goed zicht hebt met de camera. Dat was gisterenmiddag (ik kreeg appje van een meekijker, doe je het licht nog aan?).
Dus... toen maar creatief gedaan zodat ik iets van zicht had;
Zijn solarlampjessnoeren (vast geen bekend/bestaand woord) die zorgden voor iets licht. Hingen al die tijd elders in de tuin (sinds mijn 40e verjaardag, dat was in augustus vorig jaar) Kwamen dus toch nog even goed van pas. Inmiddels heb ik buitenlamp eigenhandig vervangen en hebben we weer normaal licht
Ze groeien gestaagt door en de lampjes wel sfeervol zo
Poosje81
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-22 15:32
butengeweun schreef:
Ze groeien gestaagt door en de lampjes wel sfeervol zo
Heb ze, ondanks dat buitenlicht het weer doet, ook maar gewoon laten hangen. Zien ze in ieder geval goed waar de omheining is
Poosje81
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-22 22:33
Dag 331 vandaag;
Ze ligt wel vaker, is regelmatig wat onrustig, wiebelt en loopt heen en weer maar ben nog niet op t moment gekomen dat ik dacht, ok nu blijf ik wakker.
De halsters voor het gehele seizoen hangen wel alvast klaar Morgen even langs de DA voor een bulkje wormenspuiten & veulenspuiten (daar heb ik er nog 1 van klaar liggen vast) en dan mag het echt gaan beginnen
Poosje81
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-22 12:24
Voor de mensen die graag mee willen gaan kijken, dit wordt het youtube kanaal;
Normaal gezien vanaf maandag online, moet even zorgen dat alle apparatuur goed is geïnstalleerd etc van het weekend. In de tussentijd heb ik natuurlijk zelf nog goed zicht.
De cam is online, ik weet nog niet hoe hij het in de nacht doet, maar hoop binnenkort (had zaterdag al moeten zijn...) een professionele webcam te hebben met IR. Maar voor nu zijn we in ieder geval even online; https://www.youtube.com/watch?v=8OXqIJnld5E