Jazeker! Anders hadden we zeker weer voor niets gedekt dit seizoen.
crazy_funky
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-22 16:58
Inmiddels zitten we dus op het wachtbankje wat Malibu betreft. Rond pasen weten we of het gelukt is.
Volgende week wordt Hyflyn als het goed is weer hengstig. Dan is de planning de 1e 3 dagen maar de kliniek om daar behandeld te worden. Op de 3e dag wordt ze naar de hengst gebracht. Ik heb voor haar toch besloten om maar een andere hengst te gaan en dan Jasmin naar Gable te doen als het veulen er is.
Dank je! Ik denk dat dit gewoon de beste periode is voor Malibu om hengstig te worden en drachtig te raken. 2 jaar lopen kl*ten met hengstigheid en drachtig raken en nu gewoon in 1x raak!
Ja dat was zeker erg jammer. Ze staat nog bij de hengst en wordt dan gespoeld tegen de bacterie. De vorige keren was ze wel mooi drachtig geraakt dus hopelijk nu ook maar dan ook nog vasthouden.
Ik krijg op stal vaak vragen als: hoelang moet Jasmin nog? Krijgt die een 2-ling ofzo? Haha ja ze is erg rond
Vandaag zit Jasmin op 300 dagen! Ze is al aan dr staart aan het schuren en hij wordt wat slapper. Uier nog niets bijzonders maar dat hoeft ook nog niet.
Donderdag of vrijdag wordt Hyflyn gescand of ze drachtig is.