Haha ja normaal houd ze zich wel redelijk schoon… Vandaag dus niet
Janinevv
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-22 19:08
Weer even een update vandaag !
Gisteravond wilde ik Fairy op stal zetten maar ik kon haar maar niet vinden. Ik kijk om de hoek van de kas staat ze aan de verkeerde kant van het kanaal!
Helemaal vies en stond op een mini stukje… want erachter zat prikkel draad. Dit land is van de over buurman.
Je ziet haar kijken ja dit is niet slim… Nou het werd al donker ik snel met mijn broer erheen en de draden door geknipt toen dacht mevrouw ik draai me om en ga maar er zat nog een draad wat door moest toen kreeg ik even stres want ze leek erover heen te willen gaan springen. En met prikkel draad kun je hele nare wonden krijgen.
Maar eind goed al goed en mocht ze daarna even een stukje naar huis lopen.
Dit was haar uier gister avond
En dit zojuist
Volgens de oude eigenaresse kan ze op twee manieren. Goede week een vol uier of opeens vol schieten vlak voor de bevalling.
Hahah ja al denk ik achteraf onze kant heeft ze waarschijnlijk niet meer kunnen opkomen. Ze hebben de zijkanten verstevigd maar nu kom je als kleine pony daar natuurlijk niet zo makkelijk meer tegen op.
Het is niet extreem diep denk alleen dan dat ze de andere kant eruit is geklommen, misschien wilde ze drinken of gras aan de kantjes eten en is ze er in gegleden.
Ik denk dat ze voor goede week vol gaat haha
Janinevv
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-22 21:28
Nou ik denk dat het nog wel even gaat duren! Haar buik is wel enorm puntig
Janinevv
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-22 21:37
Even vraagje. Merrie is nog niet ontwormt maar zou ik die nu nog doen? Met 330 dagen? En mag het veulen dan ook met 10 dagen dan weer?
Stel die vanavond en veulen komt morgen of is dat dan weer te snel?
Janinevv
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-22 21:50
30 maart… je hebt nog een paar uur haha en dan vervalt het 1e gokje
Gokjes fairy:
Lyonahorse - valk - hengst - 30 maart Jolandje - valk - merrie - 1 april Janinevv -Smokey black met veel wit - merrie - 1 april Idylle - buckskin - hengst - 2 april Juuljb- valk - merrie - 2 april Horse_jo - palomino - merrie - 4 april Cennin - smokey black - hengst - 5 april
Goldy : Janinevv- palomino - merrie - 26 mei Lyonahorse - valk - hengst - 28 mei Idylle - palomino - merrie - 30 mei Juuljb- palomino - merrie - 30 mei Horse_jo - valk - hengst - 31 mei Cennin- valk - merrie - 3 juni
Vandaag was het uier nadat het gister weer flink terug gelopen was weer gevuld.