Zelf was ik al weken op zoek naar Dinah en Wynona toen ik hoorde dat ze doorverkocht waren. En opeens uit het niets kreeg ik bericht van Annelies...´raad eens wie ik gezien heb´ . Wel, ik wist het meteen over wie ze het had en gelukkig staan ze nu weer in bekende handen.
nooit gedacht dat die hier eens in mijn stal zou staan
En nog bezig met iets voor de toekomst.
Vind hem zelf ook echt een mooie hengst. Jammer dat er soms zo gehandeld wordt met de paardjes.
. Dat kleine GDF merrietje, wat een schatje, als je het ooit verkoopt... Tot nu toe heb ik geluk gehad, de paardjes die verkocht zijn, zijn allemaal nog bij degene die ze gekocht heeft. Excalibur is geadopteerd via PZB en die heeft nu een super mams. Mijn grote Sunny, de dochter van mijn 11 november 2020 overleden rijpaard Rhea, die heeft ook een superbaasje en dressuurt, springt en crosst. Als ze ooit te koop komt koop ik haar terug. Je doet je best om goede baasjes te vinden, maar mensen vallen soms tegen. Wat Liesje betreft: die is 17 juni voor het laatst gedekt, ik ga dus uit van een tijdstip tussen begin mei en 17 juni...