helaas, ondanks jullie draaiende vingers helaas geen tweede veulen in de maak. Vu houdt het liever bij grote zus worden.Dus het wordt Kirs stalken en wellicht meekijken bij veulenshoppen om de kirs baby een maatje te geven
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Een mini Vu had zo leuk geweest! Echt heel erg jammer, dikke virtuele knuffel voor jou!
.
maar gelukkig ging het redelijk in een mix van Engels en Duits.
Mooi dier!
Radio op Duitse zender, hihi. Hoe heet je nieuwe draak?
Mooi ook in het drakenthema gebleven zie ik, gaaf hoor, gefeliciteerd!
degene verderop was een palomino, ook leuk maar dan ben ik toch een beetje bang voor de hoeveelheid staart wassen als Kirs er ook een palomino van gaat te maken haha (al zou me het niets verbazen als die nog een dubbelganger gaat bakken). Dus het kwam me wel goed uit dat dit veulen hem gelijk was.
De naam is nog even een dingetje, we zijn ermee aan het werk zullen we maar zeggen.
Ze heeft me ondertussen al redelijk overtuigd dat ze ECHT niet vol in het werk kan staan terwijl ze een baby aan het bakken is. Ze kent me te goed denk ik. Dus tijd genoeg om de oorspieren lekker te trainen (kauwspieren traint ze ook graag, maar ze heeft me weer niet genoeg onder de duim om die extra te mogen trainen).

en filmpjes van de omgang waar ze het ook erg netjes deed. Dus mijn grootste zorg bij het bezichtigen was eigenlijk of ik er wel genoeg 'spunk' in vond zitten. Mijn pony's moeten wel een beetje kunnen draken, anders kan ik er niet genoeg om lachen.
in de onschuldige zin van pit en vastberadenheid.
daar gaat weer een stukje naïviteit hahaha