Gefeliciteerd, erg benieuwd naar droogfoto’s
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De avond ging ze weer op stal en toen ik met checken echte dikke druppels vond heb ik maar vast rustig bij de stal alle spulletjes neergezet die ik nodig zou kunnen hebben.

Ik heb het op de camera terug gekeken het heeft een kwartiertje geduurd voor we het veulen mochten verwelkomen. Een hengstje! 

Ze was echt op van de bevalling maar deed perfect wat ze moest doen. Wel iets onwennig in het begin dat zodra hij maar iets naar achter richting uier wilde lopen ze steeds met hem mee draaide. Met even wat vasthouden is dat ook snel minder geworden. 

Kaplaars schreef:Gefeliciteerd! Wat een aansprekende merrie en Cash-O is ook een prachtige hengst.
Het veulen is een schatje! Bijzonder kolletje inderdaad en toch ook bijzonder dat van alle kleurkansen die er waren, hij effen is geworden. Hij heeft niks extra’s nodig!
Cash-O is zeker een prachtige hengst! Zo gaaf dat ik een geheimpje vast verklap; er is weer een merrie bij hem gaan logeren.
Komende maandag is de laatste scan om te zien of alles helemaal goed gelukt is!Sanet schreef:Zou hij nog kunnen gaan doorkleuren? Heeft hij verder ook appaloosa kenmerken?

En dat terwijl ik toch aardig wat super kleine veulen halstertje liggen. Maargoed, de kleinste die er was voor de oefening toch maar even om gedaan. 
Onze silver classic champagne merrie is drachtig gescant