Buikjes en uiers groeien door haha maar nog geen 'high alert'
Zebrastreep
Geplaatst: 13-04-21 23:45
Udith is ook altijd een muts met bevallen uiers mega dik , soms al wat drupjes en dan een test met een stripje die aangeeft binnen nu en 2 dagen en dan houdt ze het nog wel een week extra op
En och wat werd ik daar zenuwachtig van , ze lijken ook zo mega dik die Fjorden als ze drachtig zijn.
Weinig nieuws te melden nog. Uiers vullen meer, Hinde en Preben merk je echt aan dat t de laatste loodjes zijn haha. Volgende week wordt het beter weer gelukkig
Maar goed.. dan heb ik nog mijn jonkies... Raizah geeft voorkeur aan een cabrio trailer.
Beetje rare foto gezien ze in het echt wel beter in verhouding is
Gelukkig geen ongelukken maar plaatsen gelijk een extra stevige bodem just in case en extra stroom eromheen. Maar stiekem wel grappig. Dit zijn typisch Lysne acties. Zij klom (en soms nog) ook overal op. Zo moeder zo dochter
Het interesseerde haar allemaal niks. Met het afstappen dat ie licht kiept boeit haar ook niks. Overigens loopt ze met liefde de trailer in maar Raizah reist liever in stijl in cabrio vorm gok ik
Mesten gaat trouwens ook niet zomaar want het liefst gooit Perle ook de krui om
Oh ik zie dit topic nu pas maar 1) Supergave paarden zeg! Door dit soort topics en foto's komt mijn fjordenliefde/koudbloedliefde/ponyliefde altijd weer naar boven! Leuk die variatie onderling! En 2) Heel veel succes vannacht! Ben benieuwd!
En op die foto van voren zijn ze inderdaad breed zeg, jeetje haha