Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
00000000 schreef:Spannend hoor. Ik ga mijn merrie in mei voor de eerste keer laten insemineren.
Heb al eens eerder gefokt met mijn toenmalige merrie Al Shama Shadiva (Amurra heb ik ook gekend) .
Oh en Majdiy al Din staat bij ons op stal
MirandaMalik schreef:Haha ja Malik moest ook erg wennen aan de schapen, die stonden een tijdje naast hem op de wei.
Ik zei nog, je komt van Texel, doe normaal..
De koeien heeft hij geen problemen mee.
Gaat goed met de dames!
00000000 schreef:Ik heb een QR Marc merrie uit een Ch el Brillo moeder. Wij gaan een hengst van Michalow gebruiken
Muronia schreef:Hey, topic gevonden, ik volg ook graag mee. En met mn neus in de boter want Aleeyah is vandaag al veilig! Op naar wat geluk en mooie veulentjes voor jou.
Al_Zawraa schreef:Even ego, Aleeyah verliest sinds gisteravond weer slijm. Zie foto's, sorry vies![]()
Ik vermoed dat ze een aantal dagen voor de bevalling zit, meer mensen die hier ervaring mee hebben? Bij al mijn merries nog nooit gehad.
Verder compleet normaal gedrag, geen koorts etc. Vanochtend inieminie hars, maar verder nog niet. Veulen beweegt gewoon.
Vanochtend.
[ [url=m/sEaNQq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu.
[ [url=m/QkK1N6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JwwtoY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uiteraard heb ik deze foto's ook naar mijn DA gestuurd voor weer overleg.. Maar hij is altijd zo onverschillig..