Anna komt serieus in de buurt nu!Uier is nu strak en gevuld!Ze heeft het alarm vast op en het is volle maan vannacht dat geeft hoop!
Nou Anna wacht nog even, ik vrees dat ze een piemeltje er nog aan het maken is Haar uier is absurd strak en er is melk maar nu nog een baby
Tja... wil je een piemeltje? Dan maakt t niet uit natuurlijk... anders zou ik nog even met haar in gesprek gaan
Balou_lover schreef:Tja... wil je een piemeltje? Dan maakt t niet uit natuurlijk... anders zou ik nog even met haar in gesprek gaan Nou liever niet Zal graag een mooie merrie uit haar krijgen! Maar ja alles is welkom hoor
Jeetje, wat wordt je geduld op de proef gesteld. Nog niks? En hoe gaat het met de uier?? Die stond toch al op knappen?
Fotografie91 schreef:Ze heeft een bruin hengstveulen gekregen!!Net al heel gemeen toen ik weg was Huh? Is er nu een veulen?
Ja haha ik was net even een uurtje weg en toen is mevrouw even heel stiekem bevallen!Maar het is gezond en super vlug! Foto's maak ik morgen maar ik ben er blij mee!