Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
We zijn op minimale hoogte met de minste brokken rondgekomen, dus ook daar de eerste prijs en toen werden we, net als vorig jaar, clubkampioen. 

).
(Uiteraard met toestemming geplaatst)

Ik ben jaloers, ik wil graag ook een paard dat graag en mega goed kan springen
(en natuurlijk ook leuk meekomt in de dressuur, blijf een dressuurprikker maar spring en cross ook graag) En van je dochtertje ook heel knap, echt super schattig.
ook van je dochter
Imaginaerum schreef:Urosa: misschien kun je het halfbroertje of halfzusje van mijn black beauty wel gaan kopen, die wordt volledig springgefokt.![]()
Dressuren kunnen ze in dit lijntje ook wel.
Mijn dochter vindt het helemaal leuk dat er mensen op mama's laptop zeggen dat ze het goed heeft gedaan.

Van harte gefeliciteerd met het kloppende hartje van het veulen van Carienke, trouwens!
Dat lukte, en ze won ook een prijs. We waren zelfs 1e van de M1 in de tweede proef, maar jammer genoeg moesten we ook tegen het M2.
Ik vond het vandaag fijn dat ik merk dat ik steeds bewuster blijf voelen en rijden in de proeven en dat ik zonder stress beide proeven uit het hoofd kon rijden, en natuurlijk dat mijn lieve merrie goed haar best deed!