Nou vandaag dag 348 en volgens mij kunnen we dat koningskind wel vergeten Sita lijkt nog geen haast te gaan maken ze heeft wel hars maar uier lijkt een stuk leger dan dat hij was
Ik kan jullie nog geen veulen foto's aanbieden Maar wel een mooie uier foto Wat zeggen jullie er van ?
Gimmick11 schreef:Spannend hoor, mijn merrietje is vandaag 350 dagen....Gaan we bijna gelijk op spannend ben benieuwd wie eerst gaat Hier nog geen veulen wel een onrustige nacht rond 11 uur ging ze liggen rollen en schrapen. Ik dacht nu gaat het vast gebeuren maar helaas
er zit wel hars aan zoals ik zie dat rollen en schrapen doen ze ook vaak wel als het veulen zich draait voor de bevalling. spannend!!!
ellepel schreef:er zit wel hars aan zoals ik zie dat rollen en schrapen doen ze ook vaak wel als het veulen zich draait voor de bevalling. spannend!!!Ja ze heeft wel hars maar dat doet ze al een week dus durf geen uitspraken meer te doen
Ze floept hem er vast uit wanneer je even niet kijkt Hopelijk komt het snel en gaat het vlot! Wachten duurt lang he
Ik volg op de valreep nog even mee. Knappe hengst zeg! Helemaal mijn smaak Heel benieuwd naar het veulentje
Door naar dag 354 ze bakt nog rustig verder. Heb wel het idee dat haar banden behoorlijk slap aan het worden zijn