Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cp112 schreef:Ik ben al de halve nacht naar een onrustige Joey aan het staren.
Veel liggen, woelen en draaien. Nat van het zweet.
Uier verre van vol en ph 7 nog steeds.
Ik gok op veulen draai maar gezien ze me vorig jaar zo sneaky gegaan is in net dat ene uurtje dat ik niet keek houd ik d'r nu strak in de gaten
cp112 schreef:Ik ben al de halve nacht naar een onrustige Joey aan het staren.
Ik gok op veulen draai maar gezien ze me vorig jaar zo sneaky gegaan is in net dat ene uurtje dat ik niet keek houd ik d'r nu strak in de gaten
lizy29 schreef:cp112 schreef:Ik ben al de halve nacht naar een onrustige Joey aan het staren.
Ja maar dat doen merries nu eenmaal. Die van ons ook. Kom je terug van boodschappen doen want alles was toch rustig hangen er ineens twee voorvoetjes uit
Dagmar11 schreef:Misschien een gekke vraag maar als ze pas vanaf mei bij deze hengst is gekomen, en zij nu al zo ver op het einde is, dan is het toch al uitgesloten dat hij de hengst is? Of denk ik nou totaal verkeerd? Even refererend naar je openingsbericht dan he.
Ben wel heel benieuwd wanneer ie geboren gaat worden!
salatiga1995 schreef:Dagmar11 schreef:Misschien een gekke vraag maar als ze pas vanaf mei bij deze hengst is gekomen, en zij nu al zo ver op het einde is, dan is het toch al uitgesloten dat hij de hengst is? Of denk ik nou totaal verkeerd? Even refererend naar je openingsbericht dan he.
De hengst die nu genoemd wordt is een andere hengst dan waar ze vanaf mei bij gestaan heeft, dit is ts haar eigen hengst en dus de enige optie die haar heeft kunnen dekken in februari
salatiga1995 schreef:Dagmar11 schreef:Misschien een gekke vraag maar als ze pas vanaf mei bij deze hengst is gekomen, en zij nu al zo ver op het einde is, dan is het toch al uitgesloten dat hij de hengst is? Of denk ik nou totaal verkeerd? Even refererend naar je openingsbericht dan he.
De hengst die nu genoemd wordt is een andere hengst dan waar ze vanaf mei bij gestaan heeft, dit is ts haar eigen hengst en dus de enige optie die haar heeft kunnen dekken in februari
cp112 schreef:Haha ja maar dat is geen auto