Ben ik toch niet de enige die denkt dat haar buikje zakt! Dacht ook al dat ik het mij verbeelde omdat ik zo graag wil dat het komt
Als ik mijn vorige maidens bekijk heeft ze meer uier maar minder vooruitgang verder. Kan nog steeds niet testen. Dadelijk gaat ze ook nog qua testen het lijstje afwerken
Stand van zaken vandaag. Dag 316
tinkert_tje
Geplaatst: 20-03-20 12:27
ik kan het me niet voorstellen Bij Suzie gebeurd echt heel weinig zelfde geld loopt die gewoon lekker door tot mei Hier valt ook niks te testen beetje lastig zonder lekkage
Die laatste 20 dagen lijken echt zo lang te duren! nu gaat ze toch langzaamaan de goede weg weer op!
Zal straks nog eens een foto'tje maken van haar buik, die zakt ook steeds meer en meer. Ergste is, ik heb nog steeds geen naam! Ik wil iets vlaams hebben zeg maar. Zelf heet ze echt kadootje, en haar fokker heeft steeds grappige namen bij hun veulens. Maar wil er wel wat sjieks van maken zeg maar. Dat als het een hengst is, dat ik ook met een fatsoenlijke naam op de keuring kan komen ;+
Uiertje is wel weer gezakt heb ik het idee. Je ziet de spenen nu ook als je gewoon staat
tinkert_tje
Geplaatst: 25-03-20 15:06
Heerlijk effe lekker bakken. Ik zie idd ook tepels hangen Dat gaat goedddddd
Luna2006
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-20 13:53
nog steeds geen baby
Ze stond gisteren zo te zweten dat ik hoofdje en der hals heb geschoren. En dan maar meteen ook rond de uier, dat baby niet teveel haren binnen krijgt.
uiertje doet rustig zijn ding.. maar ze mag wel stilaan gaan opschieten, ben veel te benieuwd naar dit veulen!