ikkedus schreef:Zie dit topic nu pas. En je hebt gedekt met Zotirco!! Die hengst heb ik ook een paar jaar gereden. Had geen idee waar hij nu weer gebleven is en ook niet dat hij weer te dekking staat.
Ben benieuwd wat er uit die combi komt. Is een hele grote hengst.
Wat leuk! Ja hij is inderdaad goed aan de maat. Geen probleem in de champie-wereld, want daar kunnenbwe wel waar maat gebruiken. Nu alleen nog hopen dat er dan ook daadwerkelijk een champagne uit gaat komen.
altijd weer super spannend!
Mijn dierenarts is nu de eigenaar van Zotirco
Hij stond al op mijn lijstje, eigenlijk voor dit jaar, maar het dekken met Maymoun, waar ik eigenlijk alle 3 dames drachtig van wilde, pakte niet bij Rose. Op t randje van het seizoen toen ze alweer leeg bleek, maar wel supermega hengstig, hebben we ter plekke besloten Zotirco te gebruiken, omdat er geen tijd meer was om nog naar Moun af te reizen en Zotirco toch ook op mijn lijstje stond
Dus direct vers van de pers kwakje van Zotirco gevangen, netjes gefilterd van alles wat er niet bij hoefde om het zo puur en schoon mogelijk in de merrie te doen en daarna Rose dicht gezet en toen was het dus ein-de-lijk raak!
En nu dus wachten op mijn extra grote champagne veulen haha