Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tinniie schreef:Proficiat!
Splash houdt ervan om in minimale vorm wit op de neus te zetten, heel dikwijls ook snebjes + kolletjes enzo.. en ook frame geeft in minimale vorm zandlopervormige blesjes.. wie weet is ze dus wel beide, maar dan met heel minimale uiting.

Meavey schreef:Tinniie schreef:Proficiat!
Splash houdt ervan om in minimale vorm wit op de neus te zetten, heel dikwijls ook snebjes + kolletjes enzo.. en ook frame geeft in minimale vorm zandlopervormige blesjes.. wie weet is ze dus wel beide, maar dan met heel minimale uiting.
Klopt helemaal.
Uit dezelfde combi zijn al bijna hele witte geboren en ook een hele bruine zonder aftekeningen maar ze heeft minimaal splash en idd we gaan testen of er evt ook nog frame bijzit.
Ook geen blauwe oogjes maar je kan niet alles hebben ben heel blij met dit mooie meisje, met hele lange stelten.![]()
Geboorte ging heel snel nageboorte lag er ook binnen 5 minuten meteen uit toen mams op ging staan.
Veulen was wel een beetje rochelig eerst, maar toen ze ging staan moest ze ook meteen poepen.
Moeders had nog wel aardig last van na-weeën, dus die had ik een beetje pijnstilling gegeven.
Toen warmte lamp er lekker boven en dekentje op want het is behoorlijk fris.
En nu nadenken over een naam, ik wilde toch wel graag een beetje door borduren op de auto merken dus wordt vervolgd.
dit wist ik nog niet. Houdt het spannend! Veel plezier met de kleine!
nu moet de turbo alleen nog vooruit ipv omhoog
wat een heerlijke stuiterbal, en dat dekje ook!
zo schattig!
gefeliciteerd!
Maar ik vind mama Mercedes ook heel mooi!jolandje schreef:hoe gaat het met peach en kissy? volgens mijn gokje moet er morgen een merrieveulen geboren worden haha