Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

We hebben inmiddels ook een manier gevonden om het beeld van de camera op de televisie bij ons in de slaapkamer af te spelen. Die staat dus de hele nacht aan, dus als er iets van onrust is merken we dat vrijwel direct wel op.
ik blijf nog eventjes wakker, en mijn vriend houdt haar morgenochtend vanaf half 7 weer in de gaten.

Maar zowaar leek het vocht uit haar uier vanavond wat wolkeriger en wat geler van kleur, in plaats van doorzichtige vloeistof! Haar uier loopt overdag niet extreem terug, maar ik kan wel voelen dat hij 's ochtends steviger voelt.

Hij heeft zijn werk al medegedeeld dat als hij van mij een telefoontje krijgt dat hij direct weg is, of hij nou collega's in de bus heeft of niet
Maar ik denk dat ze dat wel volhoudt. Is er niet toevallig nog een storm- of onweerbui voorspeld de komende tijd?
Dan komt het vast

Ze ging vandaag vaker heel heftig achter haar aan, terwijl ze dat echt nooit doet. Ik twijfelde om haar vriendin bij de anderen te zetten, maar ze staat ook graag met haar te kriebelen, en ze stonden wel weer samen hooi te eten.... Ik kijk het morgen eventjes aan, als ze dan nog steeds zo heftig doet is het voor haarzelf denk ik fijner als ze alleen staat.
ook is haar uier voller, we gaan dus de goede kant op! De pH is wel nog steeds 7.0.

Je hoort hem bij de paarden in ieder geval niet vaak vind ik 
tegen de ruin over het draadje
Ze heeft nog een Ph van ongeveer 7 en de temperatuur was nog 38.0, dus ik verwacht een rustig nachtje
Daar ben ik wel al aantoe eigenlijk