Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Djoopie schreef:Rosé gold zit niet in de keuzelijstzo win ik nooit die fles.....
Rebecca schreef:Mira283 schreef:Neigt meer naar de Rosé kleur zeker?
Zoiets, pimpelpaars met groene vlekken kan ook nog
cobelens schreef:Ik gok....snap die klduren niet? Maar goed zal het proberen om te om schrijven en dan hoor ik wel of die kan![]()
Ik gok op de kleuren van wynn, maar dan anders, oftewel de kleuren van caramel, maar dan bont...ik bedoel dus eigenlijk een bonte caramelie met zwarte manen....en het wordt een echte heer, met alles erop en eraan
Irisx schreef:Ik volg al even mee onder mn steen, maar met het kleurengokje vind ik het wel leuk om mee te doen.
(En omdat ik een beetje opstandig ben)
Ik gok waarschijnlijk alles wat je niet wilt, qua kleur
Ik ga voor een zwarte merrie!
sandra3235 schreef:cobelens schreef:Ik gok....snap die klduren niet? Maar goed zal het proberen om te om schrijven en dan hoor ik wel of die kan![]()
Ik gok op de kleuren van wynn, maar dan anders, oftewel de kleuren van caramel, maar dan bont...ik bedoel dus eigenlijk een bonte caramelie met zwarte manen....en het wordt een echte heer, met alles erop en eraan
Colorstable schreef:Een heel gezond prachtig mooi Bruinbont merrieveulen!#duimen #gunhetjullie
sandra3235 schreef:Colorstable schreef:Een heel gezond prachtig mooi Bruinbont merrieveulen!#duimen #gunhetjullie
Als alles goed gaat en leeft ben ik al zo gelukkig,....en een fles wijn gaan wij sowieso koud maken niet omdat het moet, maar omdat het kan en wij het verdiend hebben![]()
![]()
Stom eigenlijk, ik heb geeeen flauw idee dit keer op gevoel wat erin zit verstopt....het is wel een heel lief aanhankelijk ding want als hij/zij mijn stem hoort beweegt het erg en zit gelijk tegen mijn hand aan...dus ja wss 1 met piemelik heb meer met mannen, maar hoe blij kan je wezen met een piemel als ik weer terug denk aan Chaske