Ze is zich wel aan het klaar maken, mijn gevoel zegt dat het nog wel een paar dagen duurt. Vanaf het begin van de dracht heb ik 9 juli in gedachte
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LoveGlove schreef:Zijn er meer mensen die er last van hebben dat ze niet kunnen tellen met openbaar vervoer?
Ik moet om kwart over 9 op school zijn. Ik heb gisteren 10 minuten gezeten, met een app voor de OV om te tellen Hoelaat ik moet opstaan, en welke bus, en trein ik moet hebben. Maar nu heb ik nog steeds verkeerd geteld, dus kom ik te Laat

welmoed__ schreef:LoveGlove schreef:Zijn er meer mensen die er last van hebben dat ze niet kunnen tellen met openbaar vervoer?
Ik moet om kwart over 9 op school zijn. Ik heb gisteren 10 minuten gezeten, met een app voor de OV om te tellen Hoelaat ik moet opstaan, en welke bus, en trein ik moet hebben. Maar nu heb ik nog steeds verkeerd geteld, dus kom ik te Laat
Volgens mij zit je hier ook een beetje verkeerd.
Gefeliciteerd TS!
Vrijdagmiddag is de dierenarts nog langs geweest voor een controle en ze zijn beide gezond verklaard. Armanda vond het alleen niet heel fijn dat de dierenarts ook in de box kwam en aan haar kind zat. Ik had mijn handjes vol aan haar!

en stond op een mooie 2e plaats in een sterke rubriek hengstveulens geboren na 30 april. Alle 6 de veulens hadden een 1e premie!
Dus helaas geen kampioen, was ook te mooi geweest om 2 jaar achter elkaar de Nationaal veulenkampioen te fokken

die was bij de 6 weken scan leeg, dus we hadden een nieuwe poging gedaan maar die is helaas dus ook mislukt. Ik probeer nu nog 1 ronde, gelukkig zag de baarmoeder er wel goed uit en de eitjes zagen er beter uit dan de vorige x