Ja alleen ik weet niet of dat nu van deze baby is, of nog van Howie, want op de keuring heb ik haar ook niet veel slanker gekregen dan dit in ieder geval een ware babybuik hihi
pretty
Geplaatst: 04-12-17 14:06
Knappe Bucks. Ze zou prima passen bij mijn kudde. Haar hanekam mag ze zelfs houden.
linda2008
Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-17 14:31
pretty schreef:
Knappe Bucks. Ze zou prima passen bij mijn kudde. Haar hanekam mag ze zelfs houden.
haha! Bedankt voor het compliment maar Bucks en Jupi zijn echt de laatste die hier ooit weg zouden gaan hihi. Behalve haar knappe looks is Bucks ook nog eens een schat van een merrie!! Ze had in begin lang nodig om te wennen, maar nu is zij echt veruit de makkelijkste
ik zal haar volgend weekend even netjes gaan maken leuk dat je volgt!! Die buik is vermoedelijk ook echt nog wel vanwege haar 2017-baby.. maar het is wel een duidelijke buik ja hihi
pretty
Geplaatst: 04-12-17 14:57
Voor haar ook gewoon leuker als ze kan blijven waar ze is hoor! En het is hier full house ook nog eens. Maar zoals je al wel wist,ik hou van dat mooie bruine kleurtje ,en qua maat kan ze er ook nog door hihi.
hihi ja ze is hier 1 van de kleinste en haar bruine kleur is prachtig (vind ik zelf haha) en ook nog eens zo'n lief karakter, echt een prachtig totaalpakket voor mij
Fotsy
Geplaatst: 04-12-17 22:52
zo een merrie's zijn goud waard en zo leuk om te hebben als ze lekker makkelijk zijn
Eigenlijk weinig te melden, het is nat, koud, guur en vies buiten! Jupi zit op 214 dagen, Angel op 185 en Bucks op 180. We hebben helaas dus nog even te gaan
ilse_89
Geplaatst: 08-12-17 10:56
linda2008 schreef:
Bucks ook over de helft nu [ [url=m/7zsq43.jpg]Afbeelding[/url] ]
En haar prachtige koppie (met bevroren hanenkam misschien moet ik even het scheerapparaat opzoeken ) [ [url=m/X4enDa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voordeel van dat natte weer dat we eens goed kunnen zien hoe dik ze nu werkelijk zijn Jupi is vooral enorm breed, bucks heeft echt een enorme hangbuik naar beneden. Ik dacht dat het bucks minder zou worden nadat Howie afgespeend was, maar die buik lijkt alsmaar verder naar beneden te zakken vorig jaar was ze maiden en had ze toch wel een veeeeeeel strakkere buik haha!
Ze is niet per se dikste ofzo maar wel heel anders gevormd dan Angel en Jupi. of Bucks is gewoon niet zo strak meer als vorig jaar, of ze draagt heeeel anders dan vorig jaar (of een combi van beide)
Fotsy
Geplaatst: 10-12-17 00:10
oh men sneeuw is toegekomen zie ik
Idd je dames zien er goed gepaneerd uit, Oeie heb ik die paneerverslaving straks ook meegestuurd
Bucks die anders draagt dan zou ze wel eens een merrietje kunnen geven deze keer.