Ja dat is mijn gevoel, maar dat zegt niks. Ik was de vorige keer overtuigd van een hengstje en was heel verbaasd dat het toch een merrie was. Dus ik neem m'n gevoel niet zo serieus.
Fotsy
Geplaatst: 11-12-17 22:12
Nee jouw gevoel vertrouwen we niet op want ik denk dat het weer een merrie wordt
Ga je ze zeker wegdoen dan? Ga je dat kunnen, denk je? Of heb je ook een plan B
joey2010
Geplaatst: 12-12-17 08:44
Fotsy schreef:
Nee jouw gevoel vertrouwen we niet op want ik denk dat het weer een merrie wordt
Ga je ze zeker wegdoen dan? Ga je dat kunnen, denk je? Of heb je ook een plan B
haha die is geweldig!
Fotsy heb jij een plan b klaarliggen voor komend jaar
Hey Astrid Roxy ziet er heerlijk drachtig uit!! Heb je nog wensen of meer zo doe maar simpel anders heb ik een probleem tactiek Hoe dan ook gaat super mooi veulie worden dat kan niet anders!
Fotsy
Geplaatst: 24-12-17 09:24
AstridJ schreef:
Hahaha, ja als het een amber of gold champagne merrie wordt dan zal ik zeker gaan twijfelen
Ik denk Fotsy dat ik maar gewoon stallen bij ga bouwen, net als jij
Jep begin ook maar te bouwen plan b moet er zijn maar ik ga me toch eens aan plan a moeten houden anders
AstridJ
Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-17 01:50
Hey Jessica!
Met Roxy gaat het goed, we zitten nu op 192 dagen. Met rijden is ze nog steeds erg fit, aansingelen gaat ook nog steeds goed en het zadel past nog steeds. Alleen vind ze op het moment borstelen niet zo fijn. Daar was ze sowieso al nooit zo'n fan van maar nu nog minder. De ene keer lijkt ze heel erg dik en het andere moment is de buik een stuk minder. Het veulen ligt wel overduidelijk aan de rechterkant, want daar puilt haar buik echt uit.
Dat kan je hier heel goed zien.
En deze foto is een dag later met rijden. Ze loopt nog steeds heel fijn.
Knappe lieve Roxy doet het nog steeds super Wat een leuk topic om zo te volgen, Astrid. Wat is Rox al dik Dat gaat megahard sinds ik d'r voor het laatst gezien heb! Ben zó benieuwd wat eruit komt rollen!
Dat is dus het rare Aleeneh, het ene moment is ze heel dik en het andere moment denk ik, er zit niets in. Maar dat was de eerste dracht ook, toen dacht ik tot het laatst af en toe dat er niets inzat.
De vorige keer is ze tot ongeveer 260 dagen gereden, ik verwacht dat dat nu ook zo is.
Is voor Roxy alleen maar goed om haar nog te kunnen rijden! Goed voor de buikspieren stevig te houden en op conditie te houden!
Ze ziet er goed uit
AstridJ
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-18 00:21
Weer even een update! Roxy is nu 232 dagen, nog een maand of 3 te gaan. Haar buik is de laatste 2 weken erg gegroeid en ze doet overdag steeds meer dutjes. Ze is tot 2 weken geleden nog gereden maar daarna is de bak te slecht geworden om te rijden.
Roxy vandaag:
Het is maar net hoe ze staat maar vaak lijkt de buik vooral rechts uit te puilen.
Haar dochter Jaycee snoept af en toe nog steeds van de melk Roxy vind dat helaas nog steeds prima. Dus zodra de grond een beetje droog is en we palen kunnen zetten gaan ze uit elkaar.
Haha Candalisa, dat zou Jaycee wel leuk vinden ja, met Sydney spelen
Ja Fotsy Jaycee is inderdaad een snoepert en het is ook echt snoepen wat ze doet. Ze doet het maar af en toe maar ze moet er vanaf want ze wordt er echt te dik van. Ik had ook gehoopt dat Roxy dat zelf zou regelen nu ze drachtig is maar helaas...