Icecrystal moet eerlijk zeggen dat ik het been niet schrikbarend dik vind. Eerder minimaal.
Mijn pony had altijd van 1 plekje direct een olifantenpoot. Gaat vanzelf over na veel koelen en stappen. Zal wel niet de pees zijn. Dan was ze wel kreupel
Ice had eerder ook een minimaal dik been en toen was het een gebroken griffelbeen.. Geen pas kreupel. Vandaar dat ik me misschien wat sneller zorgen maak tegenwoordig
Als ik een ding kon veranderen Mar , dan wist ik het wel ... gisteren alweer 4 maand geleden , waar blijft de tijd ik hoop nog steeds dat er straks een bruin veulen uit komt met een roze neus ...
Dat zou niet helemaal eerlijk zijn toch? Ik weet niet of dat mag .
ponyparadijs
Geplaatst: 18-10-17 08:53
Icecrystal schreef:
Dat zou niet helemaal eerlijk zijn toch? Ik weet niet of dat mag .
De gene die hem heeft opgegeven mag er niet op stemmen Dat wil niet zeggen dat de fokker of eigenaar er niet op mag stemmen En die ene stem van jou gaat echt niet het verschil maken
mina_dero
Geplaatst: 18-10-17 08:53
er staat niet dat het niet mag anders kan je even een pb sturen naar de moderator ervan en het vragen maar het zou idd niet helemaal eerlijk zijn
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 18-10-17 09:43
Mijn stem heb je sowieso voor elin! Vind el dorado en gambler ook 1 van de meest aansprekende veulens... maar er zit ook zon stoer ijslandertje tussen dus bij de hengsten ben ik nog erg aan het twijfelen voor mn 2e keus!
Je hebt wel echt prachtige veulens geleverd dit jaar!!!