Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fotsy schreef:ik ga je topic ook volgen, de laatste loodjes komen dichterbij
je hebt ze al goed op gewicht gekregen super want die zal ze straks nodig hebben
veel sterkte met het verlies van de hond van je oma en opa.
De afgelopen weken hebben we beetje bij beetje toegewerkt naar de komst van het veulen. We hebben de oude omheining en palen langs de weg vervangen voor nieuwe (auw, mijn rug..), de buurman heeft de weides geïnjecteerd en recht getrokken en we hebben een camera opgehangen in Aretta's stal. Was nog een hele klus om dat ding aan de praat te krijgen
grrr..
. De uier doet nog niet zo veel, maar bij haar vorige dracht vulde ze ook pas echt de laatste dagen. 

Evita_3 schreef:Mooi beeld heb je!! Is verslavend hoor, merrie gluren.
Aretta maakt zich klaar voor de eindsprint! Aan de voorbereidingen zal het in elk geval niet liggen! Land ziet er strak uit.
Hoe gaat het met je oudje? Komt die al wat bij?
elke keer als ik haar druk zie zwiepen met haar staart, rondjes zie draaien of als ze met de achterbenen loopt te stampen, ben ik al bezorgd. Ooh ooh en we moeten nog zo lang 
Happinez schreef:ik volg, ben benieuwd wat er straks uitrolt.
. Maar gelukkig laat ik het nu wat meer los omdat duidelijk te zien is dat Aretta ons nog wel een poosje laat wachten. natuurlijk zijn we voorbereid op ploste veranderingen.

). Zelfs op het punt gestaan Aretta te verkopen omdat ik haar iemand gunde die haar meer kon bieden dan ik en ik mijzelf een paard gunde wat veilig aanvoelde. Uiteindelijk besloten dat dit ook niet de oplossing was, maar dat wij samen hard aan de bak moesten om weer dat vertrouwde gevoel en plezier in het rijden te creëren wat we wel gekend hebben. Hoewel het door lessen en de hulp van een vriendin van mijn zusje stukken beter gaat, hebben wij nog grote stappen te zetten om weer lekker onbezonnen een bosritje te maken of deel te nemen aan een springparcours..
In de hand is het trouwens een schat en zet ik haar dan ook zonder moeite voor mijn oma in de rolstoel zoals jullie op de foto's al gezien hebben. 

Maar goed uiteindelijk zijn we veilig heen en weer gereden en heeft ze naderhand bij kunnen komen op stal. Nu loopt ze alweer lekker in de wei.

Fotsy schreef:Kan idd 10 dagen draai. Ze zou toch nog iets meer haar bedt mogen doen met haar uier![]()
Ze schuurt zich wel erg dus adertje kan zeer zeker het geval zijn