, ik krijg geen leuke hengstennaam te pakken helaas.Oh Astrid lekker op dreef zeg, leuke namen hoor, zit potentieel in
welkom xlaraaj, jahoor
Flo is geen quarter al kan ze soms liegen
, ze staat in het rbp ingeschreven. Ik ben zelf deelnemend lid van dit stamboek, als in 'neem deel aan de algemene vergaderingen en keuringen en alle activiteiten die ze organiseren'. Super leuk. Dus al mijn veulens worden uiteraard daarin ingeschreven. Al moet ik dus wel ook hengsten kiezen op kleur
maar laat dat nu geen probleem zijn met al die diversiteit aan hengsten. Jammer toch he voor me
En ik kreeg deze keer lekker mooie korting als ze geen apha dekbewijs moesten afleveren. Fijn voor me.Vrienden van ons hadden zo ook een groot probleem, hun appie merrie met papieren was gedekt van Colonel shining gun, dus geen aqha mogelijk en vermits veulen vier hoge witte benen had waarvan twee boven de knie, werd dit niet opgenomen in appaloosa stamboek. Zit je dan met een veulen waarvan de dek meer dan 1500 euro heeft gekost en papierloos. Gelukkig was mams ook palo en is colonel vos en veulen is palo dus in mijn stamboek ging dit gelukkig wel. Veulen heeft tenminste een afstammingspapier nu.
Flo heeft dus echt een hangbuik en ik heb de indruk dat beebje al goed actief is, ze staat soms geïrriteerd te schuppen naar haar buik. Nu al een herrie makertje

Oh mijn klein meisje toch even tonen, ze wordt echt groot, letterlijk dan

ach een dame op leeftijd hoeft niet meer strak in het pak te zitten, toch?
) maar super goed papier. Dochter van ba superjac, kleindochter van trouble for you(zoon van the smart little Lena). Oma kende ik zelf persoonlijk, toppaardje ook.
). Gefeliciteerd met je leuke nieuwe aanwinst!!