Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
  Alleen hengsten zijn verplicht om met de beginletter van de vader te beginnen. Ik ga volgen!                                                         
                                                         xLeoniee schreef:Heb niet alle reacties gelezen, maar voor t stamboek hoeft een merrie niet perse met de letter van de moeder te beginnen! Woezel mag gewoon voor in t paspoortAlleen hengsten zijn verplicht om met de beginletter van de vader te beginnen. Ik ga volgen!
 Oniekje schreef:Ik hoop dat je weer dat een pretecho niet altijd 100% waar is... 60% van de dierenartsen heeft het fout is aangetoont
Verder wel een leuke combi hoor
 Natuurlijk kon ook zij geen 100% garantie geven, die krijg je immers bij een menselijke pretecho ook niet. Maar ze kreeg via de inwendige echo 2 aanwijzingen voor een merrie (uier en gonaden) waardoor het voor haar duidelijk was dat het een merrie is. Uitwendige echo was daardoor ook niet meer nodig en ze zou verbaasd zijn als dit een hengstje is, al is er altijd een kleine kans dat ze het fout heeft gezien natuurlijk..Remark schreef:Wat een leuke Haf heb jij! Ik ga volgen.
Ennuhh de namen woezel en pippa zijn super leuk!

Jouw merrie heeft ook wel wat weg van Pip! En ik heb juist voor Allacher gekozen omdat zijn nakomelingen een beetje op Pip leken, dus zo te zien zit dat wel goed..                                                         
 En dan vooral de niet standaard foto's en dus van onder en bovenaf! 
 en Pip ziet er naar mijn idee inderdaad ook nog goed uit! 

het zand wat je op de foto's ziet is voor de ingang van de binnenbak, en aan beide kanten van Pip zitten stallen.