Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AM_Horses schreef:Om alvast in de stemming te komen![]()
[ [url=m/7zCs0j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Formidable is al (weer) Papa geworden. Deze kleine meid kon niet meer wachten op het nieuwe jaar...
Ik ben verliefd
https://m.youtube.com/watch?v=bUWHInMLYUI
ponyparadijs schreef:Ziet er ook voldragen uit en gezond
Maar officieel is ze natuurlijk maandag al een jaarling
ponyparadijs schreef:Ja maar vroeg beginnen is voor mij maart op zijn vroegst
Dan loop je in ieder geval niet dit risico
Want geeft ze het veulen nu al op bij het stamboek?
Saar88 schreef:Ik volg mee! Wat een gave merrie zeg!
Vind je hengst ook erg aansprekend, zie toch steeds minder schimmels tegenwoordig. Maar die merrie is toch wel echt mega jummie![]()
Heb je toevallig beeldmateriaal van andere nakomelingen? Ben heel benieuwd naar bewegingen!
AM_Horses schreef:We gaan met deze merrie denk ik in februari beginnen met eventuele onderzoeken en supplementen. We waren met haar in maart begonnen en na 7 pogingen, rare cyclussen, geen goed vruchtje, hormonaal in de war.
ponyparadijs schreef:AM_Horses schreef:We gaan met deze merrie denk ik in februari beginnen met eventuele onderzoeken en supplementen. We waren met haar in maart begonnen en na 7 pogingen, rare cyclussen, geen goed vruchtje, hormonaal in de war.
Begin vast met de monnikspeper daar heb ik goede ervaringen mee
Was de merrie ook hengstig gespoten vorig jaar?
Gelukkig nieuwjaar!!
ponyparadijs schreef:Dat hengstig spuiten is soms zo belastend voor het lichaam dat het hormonaal helemaal van slag is.
Ik zweer wat dat betreft echt bij natuurlijke hulp.
En nu je nog voor het begin staat kan je haar met supplementen best al ondersteunen om een mooie cyclus te krijgen.
ponyparadijs schreef:Nee inderdaad soms kan je niet op de natuur wachten
Zeker met een vruchtje wat niet leeft moet je haast wel
Bedoelde het ook zeker niet als aanval op jou hoor
Ik bedoelde meer in het algemeen
Bij sommige merries werkt het super
Andere reageren er juist averechts op
En helaas weet je dat nooit van te voren
Saar88 schreef:Een goed paard heeft inderdaad geen kleur, maar ik moet wel zeggen dat ik zo mijn eigen voorkeuren heb haha! Mooie nakomeling in het filmpje
Ben wel benieuwd voor wat voor merries je Formidable aan zou raden? Ik heb het idee dat hij een wat lang achterbeen heeft. Wel mooi veel buiging zo te zien, maar het duurt wellicht wat langer voor hij het er goed onder kan zetten? Puur wat ik zie hoor, ben heel benieuwd naar je mening! Ik ben in ieder geval fan, vind het een mooi type! Heb zelf een NRPSer van Vagrant Z; bij hem duurt het ook langer voor hij echt lekker op achter komt, maar als ie er dan is..