Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
als alles goed gaat zijn onze merries ongeveer gelijk uitgerekend
. Ik gok op een valk merrietje
ik ga ook meevolgen. Ben erg benieuwd wat ze er van gaat maken! Kan met deze combinatie en dit ras niet anders dan dat het een bijzonder knap veulen wordt!!
. En valk is altijd al mijn favo kleur geweest. 
dankjewel. Ja, ik praat en schrijf graag gepassioneerd over het ras (en over tal van andere dingen...) want ik vind ze zo leuk.

dankjewel! Ik ben ook erg trots op haar.
Voor wat betreft het ras staat ze mooi in het type, al heeft ze een "plat" voorhoofd en zien keurmeesters liever een iets exotischer type. 
Ik snap wel waarom het daar zo toeristisch is, want er is veel natuur en er zijn erg mooie stranden.

Toen was je ook al zo complimenteus, haha. 

Tegelijk ook een absoluut bloedpaard waar ondanks zijn leeftijd absoluut nog behoorlijk wat vuur in zit, maar heel mensgericht en heel erg bewust van de mensen om hem heen dus op je tenen staan? Steigeren? Je omver lopen? Ha! Echt niet.

(Overigens heeft ook deze hengst een kale staartaanzet.)
geloof ik niks van dat je dan niet op bezoek komt! Is veel te leuk om Muzka in het echt te zien.

Maar komt tijd, komt raad. We zien het wel. Het hangt er ook sterk van af hoe onze situatie tegen die tijd is en wat voor potentiële koper zich aan zou dienen.
Lijkt me wel nog moeilijker om na een paar jaar afstand te moeten doen dus dat is ook wel iets dat meespeelt. In principe zijn wij het type mensen dat een dier aanhoudt tot de dood en dat kan zomaar 30+ jaar zijn in geval van een AT. 
dankjewel.
Voordeel is natuurlijk wel dat zo'n AT sowieso wel de eerste paar klassen met twee vingers in de neus doet. Mijn eigen merrie draait zelfs ongetraind haar hand (hoef?) niet om voor een km of 40-60 in goed tempo (maar ik wel, haha - spierpijn en vooral zadelpijn, aiai). 
Maar nou ja, eerst eens zien wat ze er samen van maken! 
Ze zijn beide zo mega knap
Ik volg mee