Wat een nachtmerrie zeg. Hoop dat Jazzy snel opknapt en zich goed blijft voelen. Heel veel sterkte! Als ik iets voor je kan betekenen hoor ik het graag!
Hemeltjelief, wilde dit topic net gaan volgen, lees ik je verhaal ineens. Wat een nachtmerrie. Ik zal voor je duimen dat Jazzy weer helemaal opknapt! Weten ze hoe het kan dat het veulen niet "af" was?
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 21-02-17 12:53
Jeetje, wat een nachtmerrie . Hopelijk knapt Jazzy weer helemaal op. Heel erg veel sterkte
skaay
Geplaatst: 21-02-17 14:05
Ik moet al de hele tijd aan je denken, nogmaals heel veel sterkte! Echt ontzettend naar.
Ik ben net bij Jazzy geweest en het gaat redelijk goed met haar. Ze eet in ieder geval goed, dat is wel fijn. De tijd zal het moeten leren. Het is echt afwachten...
Daarna zal het nog een hele tijd duren voor ze weer de wei op mag. We gaan over 7 weken verhuizen en dan kan ze aan huis in de wei en stal staan. Dus dat is wel prettig
Met Jazzy gaat het beter dan gisteravond. Ze was een stuk frisser en ze was heel blij met het eten wat ik voor haar had meegenomen. Ze was zelfs boos toen het op was. Dus volgende keer neem ik weer wat voor haar mee. Hechting bij de wond had wel iets losgelaten, maar DA laat het zo. Er was aan de onderkant al iets open gelaten om het wondvocht af te voeren, maar nu dus een extra gaatje. Wond is wel gevoelig, maar goed dat is ook niet verwonderlijk. Tot nu toe ben ik er blij mee. Elke dag is er eentje
ja eten is haar favoriete hobby. Als ze dat niet meer doet, moet ik me echt zorgen maken.
MariekeS_
Geplaatst: 22-02-17 12:35
Wat een vreselijke update... Dapper dat je de stap toch gezet hebt om naar de kliniek te gaan. Hopelijk komt je merrie er helemaal bovenop, mijn duimen draaien!
jobamara
Geplaatst: 22-02-17 12:37
Zo fijn om te lezen dat Jazzy het naar omstandigheden natuurlijk, goed doet. Wat je zegt iedere dag is er 1 op naar volledig herstel. Hier duimen we.
skaay
Geplaatst: 22-02-17 12:39
Wat fijn dat het al iets beter met haar gaat! En dat ze graag eet. Hopenlijk hersteld ze snel
Al_Zawraa
Geplaatst: 22-02-17 12:43
Ach, wat verschrikkelijk, echt de angst van iedere fokker, heel veel sterkte met het verlies van het veulen Fijn dat Jazzy het naar omstandigheden goed doet, mijn duimen draaien voor jullie!