En toen had ze vandaag van de een op de andere dag ineens een beginnend uier. Hopelijk gaat ze niet al 3 weken van te voren melk geven, net als vorig jaar. Nog 6 weken te gaan!
keat
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-17 08:52
Gisteren heb ik het casaron veulen van vorig jaar bezocht. Dat is al een heel dametje aan het worden! Ze is mooi aan de maat en lijkt een heel mooi type te gaan worden.
Ja en daar heeft ze vorig jaar helemaal geen last van gehad. Ik stap elke dag even een tijdje met haar aan de hand. Dat helpt wat tegen het vocht. Verder gaat het heel goed met haar. Ze is vrolijk en nog steeds lekker fris. Kan me alleen niet voorstellen dat ze nog zo lang moet. Ontploffingsgevaar straks!
Ik deed ook altijd koelen met die zuchtplaaten ( en daar was het ook bij een merrie die het ene jaar wel en het andere jaar niet had)
Maar wat kan die Lenora springen zeg!! Ben benieuwd hoe lang Ma het nog vol houd. Al zou die vast deze week niet komen met het pokke weer dat er aan komt.
Nou dat hoop ik ook niet, want ze is echt pas 21- 23 mei uitgerekend. Dan zou het wel heel vroeg komen. Uier vormde zich vorig jaar ook heel vroeg en ze ging zelfs melk geven, maar heeft dat 3 weken vol gehouden tot de uitgerekende datum haha.
Ja Lenora kan enorm springen! Ik had voor dit jaar Il Divo in gedachten, maar zit nu toch te twijfelen om niet nog voor een springhengst te kijken.
En mevrouw begint net als vorig jaar al weer te harsen. Je kan de klok erop gelijk zetten. Denk dat dit ook wel weer over zal gaan naar wekenlang kegelen.
LukieBradley
Geplaatst: 21-05-17 16:28
Is er al een baby ?
keat
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-17 21:29
Er is een baby, woensdag geboren! Nog niks over gemeld eigenlijk, omdat ze geen goede start had en op de kliniek staat. Daar wil ik nu verder ook nog even niet over uitwijden,daar het me al genoeg energie vergt, maar ik zal daar later meer over vertellen. Het is een prachtig bruin meisje geworden met de meest schattige oortjes!