_Zsazsa_ schreef:Gefeliciteerd! Super Nobje, welke kleur heeft ie? Ik ben bang dat er bij Alegria ook een reus in zit. Heb je het kunnen regelen met de papieren?
Zo jou merrie schiet ook al op... ze ziet er ook al zo groot en rond uit. Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig naar jullie veulentje

Ik vraag me af of deze hengst grote vererfd.... heb jij daar toevallig naar gekeken ?
Nou om even je vragen te beantwoorden denk ik dat je dat middels foto spam leuker vind

Ik heb ook nog een foto van het moment dat een aantal (?) merries weer het land op gingen bij "Elvage Delio"... en dat ze de hengst er bij deden voor een paar (?) weken ... sorry mijn Frans is heel slecht (maar dat is wat ik eruit op kon maken, en de foto's zijn leukkk

Hieronder een foto van 23 maart, en toen vond ik haar al zo groot...

En mijn vriendin heeft nog flatteuze foto's van haar gemaakt.... en dit is daar 1 van... De foto's werden gemaakt door Amanda Melchior... dus ik was er echt super blij mee.. en een heerlijke middag met zijn drietjes (Pastora, Amanda en ik door het bos gewandeld.. c.q. gewacheld

En een kleine tijd later is de kleine man geboren. Nu 4 dagen geleden...
Deze foto is niet erg flatues maar wel een klein uurtje na de geboorte... echt een meer dan een flink veulen, zei de dierenarts. Zoals je ziet is hij zelfs nog niet helemaal droog

Als het goed is, is het dekbewijs bij het PRE stamboek dus we zijn erg nieuwsgierig.
Maar we hebben nog geen naam... we zijn nog aan het puzzelen hi hi hi... heb jij je namen al klaar en dekbon inmiddels binnen ?