. En een merrie. Want als jij dat aanvoelt zal dat vast ook zo zijn. En een Kriebel kleurtjenis natuurlijk prima. Maar een met een lichtere sooty is denk ik nog mooier. Gewoon alleen appeltjes en niet een hele zwarte deken. Daar stem ik voor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. En een merrie. Want als jij dat aanvoelt zal dat vast ook zo zijn.
Set_Elkol schreef:k Ben ook verschrikkelijk grullo fan maar zo voelt het gewoon niet
blessed from above
moet er steeds aan denken als ik naar Lily kijk.
Toen ik het topic zag vlak nadat je het geopend had, dacht ik gelijk aan grullo. En dat denk ik nog steeds. Geslacht geen idee, dus doe daarvoor een wilde gok voor een merrie
Mooi paarden heb je al
, alleszins geen stilligger maar moeilijk om de duidelijke schoppen te filmen, ik heb de indruk dat het veulen met zijn rug naar deze zijde van de buik ligt en dus altijd aan de andere kant meer schopt maar daar kan ik niet filmen, of het is te donker of het licht schijnt fel in mijn cameraatje. zet je geluid wel af, hels geruis altijd op de achtergrond en vele smakkende paarden, jeetje die kunnen er wat van
, liefst niet in het roos
maar kom ze zal het wel begrepen hebben

voor we weten welk kleurtje ze nu aan het bakken is.Murosch schreef:Zie je wel, ze wil liever een vos zijn
dierenartsen kennen niks van kleuren
, het is de kleurtest die bevestigde wat ik al vermoedde.
, nog nooit gezien van haar maar als ze hengstengedrag vertonen is het meestal een hengstje toch?
haar hormonenhuishouding is toch echt in de war

, oh wat heeft ze toch van die schattige kleine tepeltjes hangen