Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) AniekR schreef:Leuk dat je weer mee volgt, Kimberly!
Raisa doet het inderdaad nog steeds super! Over 2 weken ga ik ook weer een keer bij Bonnie kijken bij zijn nieuwe eigenaar. Ook erg benieuw hoe hij er nu uit ziet!
Haha Madje1992, maar toch leuk om af en toe die reactie te krijgen
Maar dank je! Ze zijn inderdaad lekker rond (maar dat zijn de niet-drachtige dames hier ook)
Madje1992 schreef:Ach zolang de dames het maar naar de zin hebben toch??
Jammer dat de temperaturen voorlopig weer boven nul lijken te blijven.
Ik begin me er steeds meer op te verheugen en ben er de laatste dagen ook steeds meer mee bezig. Gister heb ik eerst maar eens wat materialen besteld zodat we binnenkort de kraamstallen kunnen maken. Dan nog de camera's ophangen en dan zijn wij er in elk geval klaar voor!
Er is ruimte genoeg in de stal, maar we moeten wel verbouwen.
Met de nieuwe indeling wordt de kleinste stal 3,5 bij 3,5 en dat moet volgens ons genoeg zijn. Eén stal wordt ietsje groter dan dat en de laatste wordt weliswaar een smalletje (2,65 meter ongeveer) maar dan wel over de hele breedte van de stal (7 meter), dus dat moet ook te doen zijn. 

Het is zo moeilijk, heb toch zo'n 6/7 maanden foto's (goh, die klopt wel weer in aantallen, Mabon is met 6 maanden weg gegaan, Raisa met 7 maanden naar de opfok hihi) 

Wat kan je je daar dan toch rot op staren 
) worden volgende week geënt, misschien laat ik Lies dan toch nog een keer scannen... 
En het scheelt gewoon wat piekeren inderdaad en heb de DA dan toch over de vloer, dus kost me 20eu extra...
Je zou haast Roos ook wel kunnen laten scannen op tweelingdracht, of ben je daar niet bang voor? Dat ze nu al zo rond is.