Ik zou een palomino tovero roan toch wel leuk vinden voor Cookie. Gewoon om eens wat extra crème en vosbasis bij jou op stal te krijgen.
Al_Zawraa
Geplaatst: 24-09-16 09:21
Wat een uitgebreide OP! Echt leuk om te lezen. Ik ga ook weer proberen te volgen dit jaar. Met gebrek aan eigen veulens volgend jaar ga ik naar zoveel mogelijk met anderen mee leven, zie ik hopelijk toch nog wat veulens geboren worden
Gelukkig heb ik dit topic al weer gevonden! Dacht vorige week nog "wanneer zou dit topic weer komen?" Haha. Heel erg leuk om jullie weer te mogen volgen!
Sharani
Geplaatst: 24-09-16 15:44
Vind jouw stal en sowieso de boerderij een hele mooie sfeer uitstralen en zoals je ook al zegt heb je alle gemakken. Is toch heerlijk dat je binnen kan wassen enz. Wat maakt het dan uit dat de stallen niet exact hetzelfde zijn allemaal.
Baal ervan dat we van de zomer nog vergeten zijn een foto van Isis en Rebel te maken... . Al was het niet vreemd dat we dat vergaten na onze recordpoging zoveel mogelijk paardjes in korte tijd op de foto zetten
princie1999
Woonplaats: Naast mn buren, tegenover mn overburen en naast mn andere buren.
Ik volg ook weer! Wat heb je er een mooie en duidelijke OP van gemaakt zeg!
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-16 10:32
Vanmorgen 2 groepen samen gevoegd en nu lopen de drachtige merries allemaal bij elkaar samen met nog wat 2 jarige merries, volwassen merries die niet gedekt zijn en opa Tibbs. Voorlopig nog maar even strookbegrazing want ze zijn allemaal ruim zat in conditie...
Ik volg ook weer. Marije mooi gemaakt weer die OP en zo overzichtelijk.
T3mptati0n
Geplaatst: 25-09-16 11:25
Ik volg ook weer ben heel benieuwd naar het veulen van cookie!
Hele mooie OP! En wat een ruimte!
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-16 12:04
Haha ja Amy heeft wel een uitgezakt buikje Op haar rug en ribben was ze wel wat schraal maar dat trekt met dit gras zo bij. Op de voorgrond staat trouwens Isis en zij is niet drachtig
Iris82 schreef:
Ik zou een palomino tovero roan toch wel leuk vinden voor Cookie. Gewoon om eens wat extra crème en vosbasis bij jou op stal te krijgen.
Als ik mag kiezen dan liever geen LWO+ met het oog op de fokkerij Verder heb ik gelukkig niet echt een voorkeur voor een bepaalde kleur.
zo weer alles gelezen we zijn weer bij op naar een top seizoen, ben wel benieuwd naar de combi van cookie
stal_HD
Geplaatst: 28-09-16 19:46
Helemaal leuk Marije. Ook super met de foto's erbij van de landerijen en stallen. Mijn favo blijft toch echt altijd misty. Ik weet niet hoe dat komt, maar vanaf dat ik haar in real life heb gezien is zij echt mijn favorietje. Hihihi maar dat wist je al.
Heel gaaf ! Ik hoop dat er wat gave veulens uit mogen komen met leuke kleurtjes !
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-16 09:31
Mathilda, Misty is ook een hele fijne merrie En ze fokt zo goed, ben nog steeds erg blij dat ik haar destijds heb kunnen kopen bij Ravenwood. Zag haar in de wei lopen en de rest van de kudde kan ik mij niets meer van herinneren
Vandaag eens wat foto's gemaakt van de merries om te kijken of er al buikjes uit gaan steken.
Daisy op 217 dagen
Party Girl op 211 dagen
Misty op 203 dagen, de enige waar het buikje al te zien is
Amy op 185 dagen
En van Cookie heb ik alleen een neusje op de foto, die drentelt de hele tijd achter me aan als ik op de wei loop Snazzy en Lizzy is nog niets aan te zien.
pretty
Geplaatst: 05-10-16 09:39
Van achteren gezien zijn ze allemaal best nog bescheiden ja!
stal_HD
Geplaatst: 05-10-16 11:44
Hele bescheiden buikjes nog. Ik heb er maar 1 drachtig, maar zij is nu gewoon een ontploft geval. Nu was ze al rond en gezond toen ze naar de hengst ging, maar nu loopt ze heerlijk in het lange gras alhoewel. Ze worden alweer wat beperkt, maar ze is buikig zat. Beslist niet strak in het pak hahahaha.