Wat jammer. Of je wel of niet nogmaals gaat dekken ligt ook aan de stalling waar je gaat staan met veulen Een juni/juli veulen moet ook nog met 5-6 maanden naar buiten liefst op het land Kan dat? Of zit je aan een stalling waar ze vanaf oktober maar een uurtje in een paddock komen?
Ja dat is zeker het overdenken waard wat PP zegt, ik ga zelfs van stalling verhuizen o.a. omdat mijn merrie vroeg een veulen krijgt en ze bij ons dan maar een uurtje naar buiten kunnen laat op de avond
We gaan het nog eens proberen. We hebben het geluk dat zolang het kan de paarden ook in de winter hier het land op mogen. Enkel als het zo nat is dat het land kapot is gaan ze alleen de bak in.
Wat grappig, ze lijkt als 2 druppels water op een van de James Bont afstammeling die wij op stal hadden staan. Zelfde kop zit erop. Fijn dat jullie een passend paard hebben gevonden. Hopen dat het dekken alsnog succesvol wordt.
Die van ons was een ruin. Maar voor mijn tijd liepen er nog een paar waaronder een merrie maar die heb ik nooit gekend. Het is grappig om te zien dat de afstammelingen van James zo erg op elkaar lijken.
spannend! Ik hoop het echt voor je, duimen gaan flink draaien
Igniss
Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-16 19:59
Zo, hele tijd niet gereageerd door een enorm druk werkrooster, maar ze is opnieuw geïnsemineerd! Als alles mee zit gaan we haar het weekend van 10 september halen, En dan hopen dat de scan goed is geweest.
Duimen dan maar dat het gelukt is! Wordt wel laat veulen, altijd lastig als ze ergens ingeschaard moeten worden, kunnen ze thuis blijven is het niet zo'n drama.
Ja maar gelukkig kan hij/zij op stal blijven en lekker lang bij mama zilang ze dat toelaat, daarna lekker eigen stal en weide Maar eerst moet ze drachtig zijn het is weer spannend
Datum en tijd staat vast, zenuwen! We gaan onze dame 11 september ophalen Kan niet wachten tot ze in haar stalletje staat, zoutblok hangt al en kast is al ingericht.