He, een Shine N Mister x Listo Lena . Leuk hoor, ik hou ook wel van het kleurtje ! (had het voor mezelf ook graag gewild voor volgend jaar, maar vriendlief heeft de "wedstrijd" van de hengstenkeuze gewonnen )
Oh wat leuk een veulentje van Shine N Mister en dan ook nog zo’n mooie aanwinst erbij ! Maar ik heb zelf een merrie van hem dus ik ben natuurlijk bevooroordeeld! Wat leuk ook zij zo op haar vader lijkt. Ik volg mee!
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-16 23:26
Dankjewel allemaal, wij zijn er ook heel blij mee.
Oh leuk kellyalischa! Ja het zijn allemaal heel aangename paardjes he, die Sparkletjes
ClauH idd een hele goeie combinatie En deze weer op haar beurt ook weer een heel leuke match met onze Arany
Voor de mensen die volgend weekend naar het EK team penning te Brunssum komen kijken en Arany graag in actie zien: hij doet de Team en Cattle penning Open mee en rijdt dus donderdag voor+namiddag, vrijdagvoormiddag, zaterdagnamiddag en zondag als ze de finale halen
Morgenmiddag ga ik. Ja het is leuk inderdaad wanneer je de gezichten bij de boktnaam kunt zien. Je hebt toch wel vaak een voorstelling hoe iemand eruit ziet
Fotsy
Geplaatst: 29-06-16 13:06
wij ook morgen namiddag en meeten met joey2010
tof kirr, belgje? andeers gaan we u misschien vlugger herkennen, wij zullen namelijk in de belgische kleuren zijn, maar tinniie kent je wel dacht ik
Fotsy ik zal gewoon neutraal komen . Want een Hollander in Belgenkleuren dat gaat hem niet worden . Ha ha nee ik kom gewoon om Arany te supporteren en een gezellige middag te hebben! Ik kijk er naar uit..
Cynthia82
Geplaatst: 30-06-16 07:22
Tuurlijk ben ik erbij! Ik ben vooral benieuwd naar de baby van Jade!
Ja he, ik vind haar ook heel mooi en een super speciaal blesje. De eigenaar had trouwens opgemerkt dat je met wat verbeelding een blonde dame met een bos krulhaar ziet in haar bles/weerborstels
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-16 23:06
Sorry dat het hier zo stil is, ik wil dringend weer wat meer foto's nemen en updaten maar het is tegenwoordig zo drukdrukdrrrrrruk....
Maar even mijlpaaltje vieren, de dames zijn halfweg!
Crome 174 dagen drachtig Jade 164 dagen drachtig
CookieMel
Geplaatst: 26-09-16 23:22
Ze zien er goed uit, tijd gaat eigenlijk nog best snel. Wat is Chrome mooi donker