Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ouzzie schreef:Leuk topic met mooie foto s, .. en in ieder geval een zeer gewenst veulen.
Wordt een "vervolg" topic ...
Arianaaaa schreef:Gave foto's en leuke merrie
StalDuijndam schreef:Vanaf twee tot drie weken voor het veulenen verslappen de banden van het kruis van de merrie zodat het gebied boven de staart week aanvoelt en de staart hoger lijkt te gaan liggen. Maar soms is deze tijd ook korter en kan het dus de geboorte sneller beginnen. Het zijn in ieder geval de eerste tekenen dat het niet heel lang meer gaat duren
XLeandrosX schreef:Daar hoef je niet verlegen van te worden hoor, je moet echt trots zijn op je zelf. Ik zou het ook zeker proberen om de zorg van een geliefde op mij te nemen, maar of ik het zou kunnen???? Ik weet het niet.......
Myrth97 schreef:Wat een ongelofelijk gave merrie! Daar moet een fantastisch veulen uitkomen!
(Zag je op het dikke buiken topic en werd nieuwsgierig).
Neonlight schreef:ITP --> KS-MK
_Bitje_ schreef:super leuk! ik volg
xxemmely schreef:Wat een buik hangt er aan zeg haha! En vind haar al best een mooi begin van de uier hebben. Succes bij da morgen
sjanien schreef:Mooie foto's! Is dat bij de kliniek in h'bergen? Ze krijgt al een behoorlijke buik. Het kan ook maarzo dat haar uier op het laatste moment nog volschiet.
Haha ik herkende het ook meteen!
TS, wat heb je toch een prachtige merrie![/quote]
Dus Lente je had ook goed gegokt.. je mag mee naar de volgende ronde![]()
en dank je wel voor het compliment![]()
[quote="NienSCHaap schreef:Knappe Breca, ik hoop voor jullie dat ze maar gauw haar Beeb eruit mag poependan is alles weer een beetje rustig.
Het afwachten is wat minder maar als alles goed verloopt...
pinkie87 schreef:Ben benieuwd wat voor knaps er uitkomt