Ariannee schreef:ah nee he, sterkte!
Dankje, heel naar dit.
Gelukkig is het met Umonia allemaal goed.
Dan kunnen we alleen nog hopen voor een goede afloop voor Marissa..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Rey schreef:Ik weet er niet zoveel van, maar zou ze niet een veulentje zonder moeder kunnen opvangen (als daar een mogelijkheid tot is überhaupt), dat ze zich dan beter voelt? En ik duim voor Marissa dat het bij haar wel allemaal vlekkeloos verloopt!
Hillady schreef:Rey schreef:Ik weet er niet zoveel van, maar zou ze niet een veulentje zonder moeder kunnen opvangen (als daar een mogelijkheid tot is überhaupt), dat ze zich dan beter voelt? En ik duim voor Marissa dat het bij haar wel allemaal vlekkeloos verloopt!
Hier zat ik ook al aan te denken inderdaad. Maar zo heel veel uier enzo heeft ze natuurlijk nog niet. Zou het even aan kaarten.
Ja dat hopen wij ook heel erg!
ponyparadijs schreef:Hillady schreef:
Hier zat ik ook al aan te denken inderdaad. Maar zo heel veel uier enzo heeft ze natuurlijk nog niet. Zou het even aan kaarten.
Bij een vroeggeboorte zal ze nog geen melkproductie hebben dus ik denk niet dat dat een mogelijkheid is
, hopelijk helpt het om Marissa haar veulentje te gaan zien! Paarden zijn sterk! ponyparadijs schreef:Hillady schreef:
Bij een vroeggeboorte zal ze nog geen melkproductie hebben dus ik denk niet dat dat een mogelijkheid is
, hopelijk helpt het om Marissa haar veulentje te gaan zien! Paarden zijn sterk![/quote]Hillady schreef:Ja echt heel sterk... Umonia leek net alsof er niks aan de hand was. Veulen word vandaag opgehaald. Vermoeden is dat het inderdaad Rhino was. Maar met Marissa gaat het gelukkig heel erg goed!
Rey schreef:Hillady schreef:Ja echt heel sterk... Umonia leek net alsof er niks aan de hand was. Veulen word vandaag opgehaald. Vermoeden is dat het inderdaad Rhino was. Maar met Marissa gaat het gelukkig heel erg goed!
Fijn dat het met Umonia en Marissa goed gaat. Houd ons op de hoogte, hopelijk kan je snel genieten van je andere veulentje!