GerdjeHoran schreef:ooh dat weet je nog! Wat grappig![]()
Ik hoop dat het veulentje snel komt! Het word vast een knapperd
Ja Ilona (de eigenaar van Vic) is mijn beste vriendin, hij is hiervoor ook van mij geweest. Dus klein wereldje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

karuna schreef:Is dat een melkdruppel dat witte? En ik zie extra bulten lijkt wel die me verdacht bekend voorkomen. Of ik kijk scheel. Maar nu na bijna een jaar officiële dracht nog geen echte heel dikke uier. Zou toch bijna zeggen verrekening van datum. Dit duurt wel heel erg lang zo
Ik heb het nagevraagd bij DA wanneer ze gescand is en op hoeveel dagen. 29-3 was echt uitgerekende datum.karuna schreef:Witte vlek dus geen melk jammer.
Links op de foto lijkt een cm of 2 a 3 grote ronde bult te zitten op een stukje zwart haar.deze lijkt erg op de bulten die Connor hier en daar heeft zitten. En achter na haar spenen, maar dat kan ook smurrie zijn,
)netjes genezen en nooit teruggekomen, een aantal is weggebrand en netjes weggebleven. De paar die hij nu heeft doen we niks aan. Die bij zijn koker is al jaren rustig en stabiel. De paar kleintjes bij zijn flank doen ook niets. Die op zijn voorbeen is een naar ding. Groeit, gaat open, bloed een dagje valt eraf wond geneest. Is rustig en begint een paar weken later weer te groeien. Hij heeft er geen last van. Moet alleen in de gaten houden en spul opdoen als ie open is. Maar da zegt beter laten omdat het op bot en pees zit. Te groot voor branden maar geen echte ruimte voor snijden.