geweldig!!!! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
geweldig!!!!
Arianne schreef:Ja hè, wel echt een verschil. Denk dat ze hier altijd redelijk in dezelfde conditie zijn, maar die vachten maken dat ze toch wel heel ander ogen
Hoeveel heb je er Nuscaniels?
Nou ja, als het maar huppelt is het niet erg hè?
Arianne schreef:Nou Yasmijntje, zeker doen. Het is zooo leuk! Geniet er elke dag van, echt.
Peetjjuh, gaat prima. Nog weinig te merken; uiers vullen zich nog niet/amper, dus ik verwacht nog niet snel iets. Maar je weet het maar nooit; ze hebben ons vaker verrast, pffff. Arnold zei gister nog dat hij denkt dat er heel onverwacht een veulentje rondhuppeltNou ja, als het maar huppelt is het niet erg hè?
Zou ook nog veel te vroeg zijn, maar dat heeft ze ons al eens vaker geflikt (gezond veulen, dat wel). Ze heeft het momenteel niet zo op mij voorzien; mag niet in de buurt komen haha. Arianne schreef:Zo is het Yasmijntje. Je moet in elk geval dromen hebben toch? Ik had er ook altijd maar een paar hoor. Tja, toen kwam ik mijn partner tegen die er al wat meer had, en zie nou: een hele kudde
gezellig!!!! 

Ach ja, je leest zoveel merries die het niet volgens het boekje doen; ik maak me er niet druk om en jij volgens mij ook niet. Maar handig is anders!

Arianne schreef:Echt spannend nog niet denk ik, maar het is wel mooi te zien dat ze nu opeens hard gaan. We komen in elk geval in de buurt
Klopt, zitten rond de 320 nu. Schiet op!
Heeft Chinouk al een beetje een uiertje? Of nog niets te zien? Deze twee was een week geleden ook nog helemaal niets hoor.